eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wciągnęła mnie do swojego scenariusza ;) › Re: 4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wciągnęła mnie do swojego scenariusza ;)
  • Data: 2012-01-27 01:16:29
    Temat: Re: 4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wciągnęła mnie do swojego scenariusza ;)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 26 Jan 2012 23:32:45 +0100, AZ napisał(a):

    > Sędzia jakoś uwierzył.

    Na razie to niektorzy uwierzyli w te historyjke z sadem.

    Ktora w sumie nie jest taka glupia, ale jak dobrym trzeba byc znajomym
    Krolika, zeby sedzia sie na jakis eksperyment godzil, a nie stwierdzil ze
    certyfikat jest, swiadectwo legalizacji jest, wiec urzedy przeciez nie
    klamia. Winny, nastepny prosze.

    > Tu masz przykład
    > http://www.joemonster.org/filmy/15225/Nowy_policyjny
    _radar_ktory_zawyza_predkosc

    to bedzie dodatkowo 500 zl za zaklocanie aparatury pomiarowej :-)

    J.