eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wciągnęła mnie do swojego scenariusza ;) › Re: 4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wciągnęła mnie do swojego scenariusza ;)
  • Data: 2012-01-26 07:53:04
    Temat: Re: 4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wciągnęła mnie do swojego scenariusza ;)
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Policjantka policzyła za sfolmowane 114, i dlatego mam prawie pewność,
    > że pomiary są umyślnie zaniżone.

    tak czy inaczej, ponoć w tym roku przewidziane wpływy z mandatów to 1,2
    mld zł (liczb nie jestem pewien ale dużo więcej niż w roku ubiegłym) i
    ponoć mają dać to fotoradary (tyle że do fr to jeszcze potrzebny jest
    kierujący...) ale przecież wiadomo że jak już zobaczą że jest bida w
    budżecie to będą suszyć co popadnie (dlatego ja punkty w razie czego idę
    skasować bo od 14pkt do 25 to już nie tak daleko...)

    > Ale ja nie o tym ;). Chwilę później leciałem z białegostoku do warszawy
    > ... zapiąłem się za radiowozem drogówki (kijanka) ... lecieliśmy dobrych
    > 7 minut razem, w sensie ja na ich ogonie, na GPS non stop 140 km/h ...
    > dozwolone 90, miejscami ograniczenia do 70 km/h ...
    >
    > Czuję się po tym jakiś taki ... wkurwiony ... co wolno wojewodzie ...

    witam w klubie tych co płacą na ich wcześniejsze emerytury :) bo niby
    pracę mają bardziej stresującą od mojej hahahah :P nasza praca to
    dopiero stresująca - jechać normalnie i nie dać się złapać :)

    Lukasz