  • 31. Data: 2014-12-16 12:09:50
    Temat: Re: 4.37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-16 12:02, Maciek pisze:

    > Ja sie nie znam na rynku paliw i jedyne co mi przychodzi do glowy, to to,
    > ze Auchan uplynnia tam swoje nadwyzki kupowane po preferencyjnych cenach. W
    > dolewanie opalu jakos nie wierze.

    Może po prostu sprzedaje bez marży, a zyskiem jest ściągnięcie kierowców
    (czyli dobrych klientów) do sklepu?

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2014-12-16 12:14:01
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 16 Dec 2014 12:09:50 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Może po prostu sprzedaje bez marży, a zyskiem jest ściągnięcie kierowców
    > (czyli dobrych klientów) do sklepu?

    Ej, co to za manipulowanie cycatami? :)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 33. Data: 2014-12-16 12:15:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Czesław Wiśniak wrote:

    > Jesli chodzi o Pb95 to roznicy nie widze, ale ON w PL jest zdecydowanie
    > paliwem bardziej "suchym" co niezbyt dobrze wplywa np. na pompy.

    O'RLY? gdzie ty tankujesz?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 34. Data: 2014-12-16 12:18:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 16 Dec 2014 11:20:50 +0100, Myjk

    > Od 6 lat tankuję w PL i nigdy nie miałem problemów.

    Przepraszam za skrót myślowy. Od 6 lat tankuję jedno i to samo auto,
    wyprowadzone dodatkowo jako nowe, z salonu i jest to "problematyczny"
    diesel. Ogólnie tankuję nieco dłużej (tylko wcześniej PB -- i to tankowałem
    też w Auchanie na USN, gdy jeszcze tam mieszkałem). ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 35. Data: 2014-12-16 15:38:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > O'RLY? gdzie ty tankujesz?

    Podobno to kwestia domieszki paliwa.
    Dokładnie z tego powodu naprawiałe mw tym roku pompę.

  • 36. Data: 2014-12-16 18:14:58
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > 95Pb obok mnie. Zejdzie poniżej 4zł w tym roku :)?

    Auchan Wałbrzych BP95 - 4,19zł od wczoraj.

    --
    Irokez

  • 37. Data: 2014-12-16 22:40:54
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2014-12-15 21:05, Jacek pisze:
    > Niedawno robiłem przegląd w starych dokumentach. W 1998 litr Pb95
    > płaciłem 1,79 zł brutto. Teraz jest 2,6 x drożej. Dla porównania list
    > płac z 1998 i teraz duuużo brakuje do 2,6.

    Kiepsko się starasz. Przeciętne wynagrodzenie w latach 1998-2013 wzrosło
    2.55 raza, do 2014 2.6 jest na pewno.

    Moje wzrosło więcej.

    MJ

  • 38. Data: 2014-12-16 22:50:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 16 Dec 2014 22:40:54 +0100, Michał Jankowski napisał(a):

    > Kiepsko się starasz. Przeciętne wynagrodzenie w latach 1998-2013 wzrosło
    > 2.55 raza, do 2014 2.6 jest na pewno.

    A ja sie tak zastanawiam ... zagazowalem samochod i akurat gaz
    podrozal do ~1.5. To benzyna musiala byc po ~3zl.

    A to byl rok ... ok 2000.

    J.

  • 39. Data: 2014-12-16 23:14:19
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 16 grudnia 2014 22:40:59 UTC+1 użytkownik Michał Jankowski napisał:

    > Kiepsko się starasz. Przeciętne wynagrodzenie w latach 1998-2013 wzrosło
    > 2.55 raza, do 2014 2.6 jest na pewno.
    >
    > Moje wzrosło więcej.
    >
    > MJ

    W Polsce jest kilka milionów emerytów i rencistów. Im nie wzrosło 2,6 raza. Nie patrz
    na wszystko tylko pod kątem własnego nosa.

  • 40. Data: 2014-12-17 00:49:52
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    A ja sie tak zastanawiam ... zagazowalem samochod i akurat gaz
    podrozal do ~1.5. To benzyna musiala byc po ~3zl.
    ---
    Kojarzę jakąś cenę 2,99

    A to byl rok ... ok 2000.
    ---
    Ale potem był czas, że Pb kosztowało 3x drożej od LPG