    From: "m7marek" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: 3x 1GB DDR2 Dual Chanel AMD 780G
    Date: Thu, 19 Jul 2012 22:07:54 +0200

    Użytkownik "Michal" <u...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ju8v07$rln$1@mx1.internetia.pl...
    > System 32bit wykorzysta ~3,4 GB, resztę możesz przeznaczyć na RAMdysk -
    > bardzo łądnie spisuje się DATA RAM:

    oj chyba wprowadziłeś mnie w błąd, cytat z FAQ programu:
    "Dataram RAMDisk cannot make use of memory that is not available in 32-bit
    Windows systems between 3 and 4 GB. RAMDisk can use memory not seen by
    32-bit Windows ABOVE 4 GB, i.e. 6 or 8 GB"

    a ja juz jednak kupiłem pamieci...
    2x1GB identyczne jak mam (przynajmniej po symbolu, ilości kości i mniej
    wiecej wyglądzie, bo z tego co widzę po aukacjach to GOODRAM ma co najmniej
    trzy róznie wygladające wersje o tym samym symbolu GR800D264L5/1G) za 70zł z
    przesyłką, może bym 10zł zaoszczedził jak bym czyhał na okazje, ale szkoda
    czasu. Coś za łatwo ostatni trace kase na mój staroć, ostatnio SSD,
    wczesniej procek z Athlon64 LE-1620 na AthlonII X2 250, ale to już ostatnia
    rozbudowa tego złoma

    ciekawe ile wiecej Watów pobierze przez ten dodatkowy RAM?, już na procek
    20W wiecej (ale w bezczynnosci to chyba nie powinna być wielka róznica
    mocy?) a miało byc w miarę ekologicznie :)

    --
    m7marek