  • Data: 2010-11-27 12:18:23
    Temat: Re: 30zl za 10zl w play - pytanie
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-11-27 12:48, SDD pisze:

    > W regulaminie jest wyrznie powiedziane, ze bonusy zlotowkowe zostaja

    Wlasnie znalazlem. Gosc sie troche zagmatwal chyba w tym co pisal.
    Przynajmniej ja to tak rozumiem. Po zmianie profilu zlotkowki nie
    przepadaja, wiec mozna znow zrobic 30zl za 10zl, ale przepada np.
    program doladowan, wiec najpierw po doladowaniu musialby wykorzystac te
    bonusy z programu doladowan a dopiero pozniej bawic sie w nabijanie
    zlotowek przez zmiane profili.