-
61. Data: 2015-06-22 14:27:52
Temat: Re: 300
Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>
W dniu 2015-06-22 o 07:46, dddddddd pisze:
> W dniu 2015-06-16 o 10:45, J.F. pisze:
>>
>> raczej za wspolsprawce.
>> Bo zapewniam cie, ze w Niemczech znacznie mniej ludzie zajezdzaja pas na
>> autostradzie.
>> Tam wszyscy sa przyzwyczajeni, ze ktos moze szybko jechac.
>
> zapewniam cię że przynajmniej tyle samo - w zeszłym tygodniu
> przejechałem w szerz Niemieckie autobany- wyjeżdżają, bez
> kierunkowskazów, powoli zmieniając pas, ale też mają w dupie to że
> jedziesz 190 a oni 140km/h
> Dodatkowo obaliłem mit że jeżdżą przepisowo - w normalny dzień jak jest
> ograniczenie to zwalniają, ale jak jest duży ruch to też mają to w dupie
> - na ograniczeniu do 60 jechałem za nimi 100-120, na ograniczeniu do 100
> - jadą 140...
> Choć fakt - w niedzielę zauważyłem że jeżdżą przepisowo, ale ruch był
> mały i te kilkaset km od granicy PL to i mi nie robiło różnicy że na
> kilka minut zwolnię do 100km/h, skoro trasę "jak nad morze" zrobiłem w
> niewiele ponad 3h...
> Za to w piątek - jazda na zderzaku, blokowanie lewego pasa (tiry nas po
> prawej wyprzedzały...), olewanie głupich ograniczeń...
>
Potwierdzam w całej rozciągłości :)
Ostatnio często bywam w Wuppertalu. Wracam w piątek startując około
południa - horror, zwłaszcza ostatnio - znacznie zwiększyli ilość
odcinków autostrad w remoncie.
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Teddy on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
-
62. Data: 2015-06-22 14:30:26
Temat: Re: 300
Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>
W dniu 2015-06-22 o 11:05, J.F. pisze:
>> zapewniam cię że przynajmniej tyle samo - w zeszłym tygodniu
>> przejechałem w szerz Niemieckie autobany- wyjeżdżają, bez
>> kierunkowskazów, powoli zmieniając pas, ale też mają w dupie to że
>> jedziesz 190 a oni 140km/h
>
> Ale ile razy ci tak zajechali droge, a ile przejechales km polska
> autostrada i ile tam bylo zajechan ?
U nas bardziej dokuczliwa jest jazda lewym/środkowym pasem bez potrzeby
i patrzenia w lusterko, samo zajeżdżanie drogi statystycznie spotykam
*znacznie* rzadziej niż w Niemczech.
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Teddy on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
-
63. Data: 2015-06-22 15:00:18
Temat: Re: 300
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
W dniu 2015-06-22 o 07:46, dddddddd pisze:
>> Za to w piątek - jazda na zderzaku, blokowanie lewego pasa (tiry
>> nas po
>> prawej wyprzedzały...), olewanie głupich ograniczeń...
>Potwierdzam w całej rozciągłości :)
>Ostatnio często bywam w Wuppertalu. Wracam w piątek startując około
>południa - horror, zwłaszcza ostatnio - znacznie zwiększyli ilość
>odcinków autostrad w remoncie.
Ale horror bo tak niebezpiecznie jezdza, czy horror jak drogi
zablokowane ?
Bo zablokowane oczywiscie sa, ale w korku stoi sie bezpiecznie :-)
J.
-
64. Data: 2015-06-22 15:03:17
Temat: Re: 300
Od: p...@g...com
--Bo zablokowane oczywiscie sa, ale w korku stoi sie bezpiecznie :-)
oczywiscie, zwlaszcza jako ostatni :-)
P.
-
65. Data: 2015-06-22 15:06:28
Temat: Re: 300
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:73729e58-2d76-4fee-ae6d-876c23dcaff8@go
oglegroups.com...
>--Hipoteza byc moze prawdziwa ... ale tylko byc moze.
>dla sadu zeznania swiadkow i opinie bieglych byly wystarczajace
>zreszta jak juz pisalem dawno jest po frytkach ...
Wlasnie usilowalismy dojsc, co w tych zeznaniach bylo.
>PS
>gdzies w Mediatece ARD powinien sie znajdowac reportaz o Turbo
>Rolfie,
>przylapali go podobno na paru klamstewkach, jakies telefony do dzialu
>prawnego w dniu wypadku o ktorym podobno nie widzial,
>"pomylka" co do dokladnej godziny wyjazdu itp
Jest mozliwe i w jakis sposob obciazajace, z drugiej strony - czy tak
dokladnie notujesz kazdy wyjazd ?
>PS2
>koles w opowiadaniach wspolpracownikow wyszedl na niezlego pacjenta,
>ja jeszcze moge zrozumiec dresiarza po zawodowce ale tutaj pan
>inzynier kwalifikowal sie co najmniej do MPU
>http://www.zeit.de/2004/10/Autobahnraser_10/komplet
tansicht
Jak to pisano - Linksblinkerfraktion.
Z drugiej strony - zaden ze swiadkow z dnia wypadku nie zarzucal mu
niebezpiecznej jazdy ..
J.
-
66. Data: 2015-06-22 15:23:14
Temat: Re: 300
Od: p...@g...com
--Jest mozliwe i w jakis sposob obciazajace, z drugiej strony - czy tak
dokladnie notujesz kazdy wyjazd ?
21
Er war am Morgen von H. zum Betriebsgelände von Daimler-Chrysler in S. gefahren und
nun auf dem Wege zur Teststrecke von Daimler-Chrysler in Papenburg, die er am späten
Vormittag erreichen wollte.
jesli sie znal na zegarku (a jako inzynier raczej powinien) to mataczenie w sprawie
godziny wyjazdu tylko go pograzylo
-- Z drugiej strony - zaden ze swiadkow z dnia wypadku nie zarzucal mu
niebezpiecznej jazdy ..
dobrze napisales ... "z dnia wypadku"
a wczesniej:
Herr F. sei in hohem Tempo auf andere Verkehrsteilnehmer aufgefahren, habe sie mit
Lichthupe bedrängt und genötigt und dabei lauthals geschimpft über alle, die es
wagten auf der linken Spur zu fahren.
Johann Mayer, vorgesetzter Ingenieur bei DaimlerChrysler, sagt aus, er habe die
Mitglieder seines Teams angewiesen, nicht bei Rolf F. ins Auto zu steigen, wenn ihnen
ihr Leben lieb sei.
koledzy z pracy dobrze wiedzieli ze facet ma problemy ale nikt nie dal cynku
przelozonym zeby go wylaczyli z gry ...
P.
-
67. Data: 2015-06-22 15:32:34
Temat: Re: 300
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:e6bdd76c-6714-439f-a5c1-dc66bd37312a@go
oglegroups.com...
>--Jest mozliwe i w jakis sposob obciazajace, z drugiej strony - czy
>tak
>dokladnie notujesz kazdy wyjazd ?
>21
>Er war am Morgen von H. zum Betriebsgelände von Daimler-Chrysler in
>S. gefahren und nun auf dem Wege zur Teststrecke von Daimler-Chrysler
>in Papenburg, die er am späten Vormittag erreichen wollte.
>jesli sie znal na zegarku (a jako inzynier raczej powinien) to
>mataczenie w sprawie godziny wyjazdu tylko go pograzylo
Ustalanie samochodu i kierowcy trwalo cos pare tygodni, a zakladam ze
samochodem jezdzil duzo i takie trasy tez robil czesto.
Jak cie spytaja o wyjazd sprzed dwoch tygodni, to tak precyzyjnie
powiesz kiedy wyjechales ?
A tu zauwaz, ze pare minut wystarczy naciagnac, aby byc 20 km od
miejsca wypadku :-)
>-- Z drugiej strony - zaden ze swiadkow z dnia wypadku nie zarzucal
>mu niebezpiecznej jazdy ..
>dobrze napisales ... "z dnia wypadku"
Specjalnie.
Kilku wyprzedzal, dlaczego uznac, ze babe straszyc chcial ?
No i co baba robila na lewym pasie - to w Niemczech zabronione :-)
>a wczesniej:
>Herr F. sei in hohem Tempo auf andere Verkehrsteilnehmer aufgefahren,
>habe sie mit Lichthupe bedrängt und genötigt und dabei lauthals
>geschimpft über alle, die es wagten auf der linken Spur zu fahren.
>Johann Mayer, vorgesetzter Ingenieur bei DaimlerChrysler, sagt aus,
>er habe die Mitglieder seines Teams angewiesen, nicht bei Rolf F. ins
>Auto zu steigen, wenn ihnen ihr Leben lieb sei.
>koledzy z pracy dobrze wiedzieli ze facet ma problemy ale nikt nie
>dal cynku przelozonym zeby go wylaczyli z gry ...
No ale z drugiej strony - na mercedesie nie ma nawet ryski - jedzil
dobrze, choc szybko :-)
A przelozeni widac chcieli, zeby ktos samochod dobrze przetestowal, i
nie skonczylo sie jak z A klasse czy Audi TT :-)
J.
-
68. Data: 2015-06-22 16:26:35
Temat: Re: 300
Od: p...@g...com
--Jak cie spytaja o wyjazd sprzed dwoch tygodni, to tak precyzyjnie powiesz kiedy
wyjechales ?
powiem zgodnie z prawda ze nie pamietam a on sklamal i wtedy wyciagneli kwity z
tankowania ... wtedy pamiec mu wrocila
--Kilku wyprzedzal, dlaczego uznac, ze babe straszyc chcial ?
no przeciez napisalem:
Herr F. sei in hohem Tempo auf andere Verkehrsteilnehmer aufgefahren, habe sie mit
Lichthupe bedrängt und genötigt und dabei lauthals geschimpft über alle, die es
wagten auf der linken Spur zu fahren.
lewy pas mial na wylacznosc, kazdy kto jedzie wolniej niz 250 km/h wypad z baru
--No i co baba robila na lewym pasie - to w Niemczech zabronione :-)
jest jakas szansa ze wreszcie przeczytasz cos do konca ?
24
Vor dem Zeugen ... fuhr auf der mittleren Fahrspur der mit den Zeugen ... und ...
besetzte Ford Transit mit einer Geschwindigkeit von etwa 120 km/h, der kurz zuvor
einen auf der rechten Fahrspur fahrenden LKW überholt hatte.
25
Der Ford Transit war wiederum kurz zuvor von dem PKW Kia-Sephia, amtliches
Kennzeichen KA-X ... mit etwa 130 bis 150 km/h überholt worden
prawym jedzie LKW, srodkowym wyprzedza go Transit, Kia jest na lewym i wtedy
nadlatuje Mietek 250 km/h
--A przelozeni widac chcieli, zeby ktos samochod dobrze przetestowal, i nie skonczylo
sie jak z A klasse czy Audi TT :-)
przelozeni kopneli go w dupe jeszcze przed ogloszeniem wyroku ... na co komu kierowca
bez prawka ?
P.
-
69. Data: 2015-06-22 16:52:46
Temat: Re: 300
Od: dddddddd <f...@e...com>
W dniu 2015-06-22 o 14:30, Mirek Ptak pisze:
> W dniu 2015-06-22 o 11:05, J.F. pisze:
>>> zapewniam cię że przynajmniej tyle samo - w zeszłym tygodniu
>>> przejechałem w szerz Niemieckie autobany- wyjeżdżają, bez
>>> kierunkowskazów, powoli zmieniając pas, ale też mają w dupie to że
>>> jedziesz 190 a oni 140km/h
>>
>> Ale ile razy ci tak zajechali droge, a ile przejechales km polska
>> autostrada i ile tam bylo zajechan ?
>
> U nas bardziej dokuczliwa jest jazda lewym/środkowym pasem bez potrzeby
> i patrzenia w lusterko, samo zajeżdżanie drogi statystycznie spotykam
> *znacznie* rzadziej niż w Niemczech.
>
> Pozdrawiam - Mirek
to fakt, jazda lewym pasem bez potrzeby zdarza się tam dużo rzadziej
--
Pozdrawiam
Łukasz
-
70. Data: 2015-06-22 17:06:24
Temat: Re: 300
Od: dddddddd <f...@e...com>
W dniu 2015-06-22 o 11:05, J.F. pisze:
> Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:mm87ck$fsn$...@d...me...
> W dniu 2015-06-16 o 10:45, J.F. pisze:
>>> raczej za wspolsprawce.
>>> Bo zapewniam cie, ze w Niemczech znacznie mniej ludzie zajezdzaja pas na
>>> autostradzie.
>>> Tam wszyscy sa przyzwyczajeni, ze ktos moze szybko jechac.
>
>> zapewniam cię że przynajmniej tyle samo - w zeszłym tygodniu
>> przejechałem w szerz Niemieckie autobany- wyjeżdżają, bez
>> kierunkowskazów, powoli zmieniając pas, ale też mają w dupie to że
>> jedziesz 190 a oni 140km/h
>
> Ale ile razy ci tak zajechali droge, a ile przejechales km polska
> autostrada i ile tam bylo zajechan ?
>
> IMO - Niemcy to jednak robia znacznie rzadziej.
zmiana pasa bez kierunkowskazu "na czuja" - nagminne (powoli zmieniam
pas więc ten co jedzie ma zdążyć wyhamować). Wbijanie się przed szybsze
auto też.
>
>> Dodatkowo obaliłem mit że jeżdżą przepisowo - w normalny dzień jak jest
>
> A kto tak twierdzil ?
moi znajomi :)
>
>> ograniczenie to zwalniają, ale jak jest duży ruch to też mają to w
>> dupie - na ograniczeniu do 60 jechałem za nimi 100-120, na
>> ograniczeniu do 100 - jadą 140...
>
> Ale to juz nie wszyscy. Tam za przekroczenie o 31+ km/h traci sie PJ na
> miesiac, dwa, trzy ...
no nie wszyscy, ale zawsze się kilku znajdzie za którymi można
bezpiecznie lecieć ;)
> b) czesto juz maja 3 pasy ... i wszystkie zakorkowane :-)
...bo wypadek (znaczy się auto stoi na pasie awaryjnym) :/
--
Pozdrawiam
Łukasz