  • 61. Data: 2015-06-22 14:27:52
    Temat: Re: 300
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-06-22 o 07:46, dddddddd pisze:

> [...]
    > ograniczenie to zwalniają, ale jak jest duży ruch to też mają to w dupie
    > - na ograniczeniu do 60 jechałem za nimi 100-120, na ograniczeniu do 100
    > - jadą 140...
    > Choć fakt - w niedzielę zauważyłem że jeżdżą przepisowo, ale ruch był
    > mały i te kilkaset km od granicy PL to i mi nie robiło różnicy że na
    > kilka minut zwolnię do 100km/h, skoro trasę "jak nad morze" zrobiłem w
    > niewiele ponad 3h...
    > Za to w piątek - jazda na zderzaku, blokowanie lewego pasa (tiry nas po
    > prawej wyprzedzały...), olewanie głupich ograniczeń...

    Potwierdzam w całej rozciągłości :)
    Ostatnio często bywam w Wuppertalu. Wracam w piątek startując około
    południa - horror, zwłaszcza ostatnio - znacznie zwiększyli ilość
    odcinków autostrad w remoncie.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 62. Data: 2015-06-22 14:30:26
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-06-22 o 11:05, J.F. pisze:

    > Ale ile razy ci tak zajechali droge, a ile przejechales km polska
    > autostrada i ile tam bylo zajechan ?

    U nas bardziej dokuczliwa jest jazda lewym/środkowym pasem bez potrzeby
    i patrzenia w lusterko, samo zajeżdżanie drogi statystycznie spotykam
    *znacznie* rzadziej niż w Niemczech.

  • 63. Data: 2015-06-22 15:00:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup

    >Potwierdzam w całej rozciągłości :)
    >Ostatnio często bywam w Wuppertalu. Wracam w piątek startując około
    >południa - horror, zwłaszcza ostatnio - znacznie zwiększyli ilość
    >odcinków autostrad w remoncie.

    Ale horror bo tak niebezpiecznie jezdza, czy horror jak drogi
    zablokowane ?

    Bo zablokowane oczywiscie sa, ale w korku stoi sie bezpiecznie :-)

    J.

  • 64. Data: 2015-06-22 15:03:17
    Od: p...@g...com

    --Bo zablokowane oczywiscie sa, ale w korku stoi sie bezpiecznie :-)

    oczywiscie, zwlaszcza jako ostatni :-)

    P.

  • 65. Data: 2015-06-22 15:06:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >--Hipoteza byc moze prawdziwa ... ale tylko byc moze.
    >dla sadu zeznania swiadkow i opinie bieglych byly wystarczajace
    >zreszta jak juz pisalem dawno jest po frytkach ...

    Wlasnie usilowalismy dojsc, co w tych zeznaniach bylo.

    >PS
    >gdzies w Mediatece ARD powinien sie znajdowac reportaz o Turbo
    >Rolfie,
    >przylapali go podobno na paru klamstewkach, jakies telefony do dzialu
    >prawnego w dniu wypadku o ktorym podobno nie widzial,
    >"pomylka" co do dokladnej godziny wyjazdu itp

    Jest mozliwe i w jakis sposob obciazajace, z drugiej strony - czy tak
    dokladnie notujesz kazdy wyjazd ?

    >PS2
    >koles w opowiadaniach wspolpracownikow wyszedl na niezlego pacjenta,
    >ja jeszcze moge zrozumiec dresiarza po zawodowce ale tutaj pan
    >inzynier kwalifikowal sie co najmniej do MPU
    >http://www.zeit.de/2004/10/Autobahnraser_10/komplet
    tansicht

    Jak to pisano - Linksblinkerfraktion.
    Z drugiej strony - zaden ze swiadkow z dnia wypadku nie zarzucal mu
    niebezpiecznej jazdy ..

    J.

  • 66. Data: 2015-06-22 15:23:14
    Od: p...@g...com

    --Jest mozliwe i w jakis sposob obciazajace, z drugiej strony - czy tak
    dokladnie notujesz kazdy wyjazd ?

    21
    Er war am Morgen von H. zum Betriebsgelände von Daimler-Chrysler in S. gefahren und
    nun auf dem Wege zur Teststrecke von Daimler-Chrysler in Papenburg, die er am späten
    Vormittag erreichen wollte.

    jesli sie znal na zegarku (a jako inzynier raczej powinien) to mataczenie w sprawie
    godziny wyjazdu tylko go pograzylo

    -- Z drugiej strony - zaden ze swiadkow z dnia wypadku nie zarzucal mu
    niebezpiecznej jazdy ..

    dobrze napisales ... "z dnia wypadku"

    a wczesniej:
    Herr F. sei in hohem Tempo auf andere Verkehrsteilnehmer aufgefahren, habe sie mit
    Lichthupe bedrängt und genötigt und dabei lauthals geschimpft über alle, die es
    wagten auf der linken Spur zu fahren.

    Johann Mayer, vorgesetzter Ingenieur bei DaimlerChrysler, sagt aus, er habe die
    Mitglieder seines Teams angewiesen, nicht bei Rolf F. ins Auto zu steigen, wenn ihnen
    ihr Leben lieb sei.

    koledzy z pracy dobrze wiedzieli ze facet ma problemy ale nikt nie dal cynku
    przelozonym zeby go wylaczyli z gry ...

    P.

  • 67. Data: 2015-06-22 15:32:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]

    >jesli sie znal na zegarku (a jako inzynier raczej powinien) to
    >mataczenie w sprawie godziny wyjazdu tylko go pograzylo

    Ustalanie samochodu i kierowcy trwalo cos pare tygodni, a zakladam ze
    samochodem jezdzil duzo i takie trasy tez robil czesto.
    Jak cie spytaja o wyjazd sprzed dwoch tygodni, to tak precyzyjnie
    powiesz kiedy wyjechales ?
    A tu zauwaz, ze pare minut wystarczy naciagnac, aby byc 20 km od
    miejsca wypadku :-)

    >-- Z drugiej strony - zaden ze swiadkow z dnia wypadku nie zarzucal
    >mu niebezpiecznej jazdy ..
    >dobrze napisales ... "z dnia wypadku"

    Specjalnie.
    Kilku wyprzedzal, dlaczego uznac, ze babe straszyc chcial ?
    No i co baba robila na lewym pasie - to w Niemczech zabronione :-)

> [...]
    >koledzy z pracy dobrze wiedzieli ze facet ma problemy ale nikt nie
    >dal cynku przelozonym zeby go wylaczyli z gry ...

    No ale z drugiej strony - na mercedesie nie ma nawet ryski - jedzil
    dobrze, choc szybko :-)

    A przelozeni widac chcieli, zeby ktos samochod dobrze przetestowal, i
    nie skonczylo sie jak z A klasse czy Audi TT :-)

    J.

  • 68. Data: 2015-06-22 16:26:35
    Od: p...@g...com

    --Jak cie spytaja o wyjazd sprzed dwoch tygodni, to tak precyzyjnie powiesz kiedy
    wyjechales ?

    powiem zgodnie z prawda ze nie pamietam a on sklamal i wtedy wyciagneli kwity z
    tankowania ... wtedy pamiec mu wrocila

    no przeciez napisalem:

    Herr F. sei in hohem Tempo auf andere Verkehrsteilnehmer aufgefahren, habe sie mit
    Lichthupe bedrängt und genötigt und dabei lauthals geschimpft über alle, die es
    wagten auf der linken Spur zu fahren.

    lewy pas mial na wylacznosc, kazdy kto jedzie wolniej niz 250 km/h wypad z baru

    --No i co baba robila na lewym pasie - to w Niemczech zabronione :-)

    jest jakas szansa ze wreszcie przeczytasz cos do konca ?

    24
    Vor dem Zeugen ... fuhr auf der mittleren Fahrspur der mit den Zeugen ... und ...
    besetzte Ford Transit mit einer Geschwindigkeit von etwa 120 km/h, der kurz zuvor
    einen auf der rechten Fahrspur fahrenden LKW überholt hatte.
    25
    Der Ford Transit war wiederum kurz zuvor von dem PKW Kia-Sephia, amtliches
    Kennzeichen KA-X ... mit etwa 130 bis 150 km/h überholt worden

    prawym jedzie LKW, srodkowym wyprzedza go Transit, Kia jest na lewym i wtedy
    nadlatuje Mietek 250 km/h

    --A przelozeni widac chcieli, zeby ktos samochod dobrze przetestowal, i nie skonczylo
    sie jak z A klasse czy Audi TT :-)

    przelozeni kopneli go w dupe jeszcze przed ogloszeniem wyroku ... na co komu kierowca
    bez prawka ?

    P.

  • 69. Data: 2015-06-22 16:52:46
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-06-22 o 14:30, Mirek Ptak pisze:

    > U nas bardziej dokuczliwa jest jazda lewym/środkowym pasem bez potrzeby
    > i patrzenia w lusterko, samo zajeżdżanie drogi statystycznie spotykam
    > *znacznie* rzadziej niż w Niemczech.
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    to fakt, jazda lewym pasem bez potrzeby zdarza się tam dużo rzadziej

    Łukasz

  • 70. Data: 2015-06-22 17:06:24
    Od: dddddddd <f...@e...com>

> [...]
    > autostrada i ile tam bylo zajechan ?
    >
    > IMO - Niemcy to jednak robia znacznie rzadziej.

    zmiana pasa bez kierunkowskazu "na czuja" - nagminne (powoli zmieniam
    pas więc ten co jedzie ma zdążyć wyhamować). Wbijanie się przed szybsze
    auto też.

    > A kto tak twierdzil ?

    moi znajomi :)

    > Ale to juz nie wszyscy. Tam za przekroczenie o 31+ km/h traci sie PJ na
    > miesiac, dwa, trzy ...

    no nie wszyscy, ale zawsze się kilku znajdzie za którymi można
    bezpiecznie lecieć ;)

    > b) czesto juz maja 3 pasy ... i wszystkie zakorkowane :-)

    ...bo wypadek (znaczy się auto stoi na pasie awaryjnym) :/

    Łukasz