  • 71. Data: 2015-06-22 17:58:39
    Temat: Re: 300
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2015-06-22 o 11:05, J.F. pisze:

    >zmiana pasa bez kierunkowskazu "na czuja" - nagminne (powoli zmieniam
    >pas więc ten co jedzie ma zdążyć wyhamować). Wbijanie się przed
    >szybsze auto też.

    W 500km trasie moze sie zdarzyc kilka razy, w Polsce uwazam na kazde
    auto :-)

    >no nie wszyscy, ale zawsze się kilku znajdzie za którymi można
    >bezpiecznie lecieć ;)

    Z suszarkami tam praktycznie nie stoja. A FR zlapie wszystkich :-)
    Inna sprawa, ze tych FR az tak duzo tam nie ma ... ale ostatnio
    jechalem po jakims Blitzmaratonie, to moze udali sie na zasluzony
    odpoczynek.

    >...bo wypadek (znaczy się auto stoi na pasie awaryjnym) :/

    Nie, bo taki ruch.

    Ale jak jedzie prawym LKW, to sa jeszcze dwa pasy, ktorymi mozna ja
    wyprzedzic.

    J.

  • 72. Data: 2015-06-22 18:12:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >--Jak cie spytaja o wyjazd sprzed dwoch tygodni, to tak precyzyjnie
    >powiesz kiedy wyjechales ?
    >powiem zgodnie z prawda ze nie pamietam a on sklamal i wtedy
    >wyciagneli kwity z tankowania ... wtedy pamiec mu wrocila

    Protokolow nie mamy, wiec trudno powiedziec co on tam dokladnie
    powiedzial.

    Po paru tygodniach sam bys pewnie powiedzial "nie pamietam dokladnie,
    rano wyjechalem, no tak ok piatej rano".

    >--Kilku wyprzedzal, dlaczego uznac, ze babe straszyc chcial ?
    >no przeciez napisalem:
    >Herr F. sei in hohem Tempo auf andere Verkehrsteilnehmer aufgefahren,
    >habe sie mit Lichthupe bedrängt und genötigt und dabei lauthals
    >geschimpft über alle, die es wagten auf der linken Spur zu fahren.
    >lewy pas mial na wylacznosc, kazdy kto jedzie wolniej niz 250 km/h
    >wypad z baru

    --No i co baba robila na lewym pasie - to w Niemczech zabronione :-)

    >jest jakas szansa ze wreszcie przeczytasz cos do konca ?

    To jezyk obcy i niezbyt dobrze mi znany

    >24
    >Vor dem Zeugen ... fuhr auf der mittleren Fahrspur der mit den Zeugen
    >... und ... besetzte Ford Transit mit einer Geschwindigkeit von etwa
    >120 km/h, der kurz zuvor einen auf der rechten Fahrspur fahrenden LKW
    >überholt hatte.
    >25
    >Der Ford Transit war wiederum kurz zuvor von dem PKW Kia-Sephia,
    >amtliches Kennzeichen KA-X ... mit etwa 130 bis 150 km/h überholt
    >worden

    >prawym jedzie LKW, srodkowym wyprzedza go Transit, Kia jest na lewym
> [...]

    A to wszystko takie "kurz", ze kierowca transita nie widzi zdarzenia
    dokladnie, tylko z 500-600m, czy nawet w ogole nie on ?
    Za to nie zeznaje ze mercedes migaczem czy swiatlami go zganial, czy
    mial wrazenie ze mu w d* wjedzie ...

    >--A przelozeni widac chcieli, zeby ktos samochod dobrze przetestowal,
    >i nie skonczylo sie jak z A klasse czy Audi TT :-)
    >przelozeni kopneli go w dupe jeszcze przed ogloszeniem wyroku ... na
    >co komu kierowca bez prawka ?

    Normalna sprawa. Zatrudnia innego ... rownie szybkiego :-)

    J.

  • 73. Data: 2015-06-22 18:15:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-06-22 o 14:30, Mirek Ptak pisze:

    >to fakt, jazda lewym pasem bez potrzeby zdarza się tam dużo rzadziej

    Czy tak duzo rzadziej ... policja troche czesciej zwraca na to uwage,
    ale w piatkowe popoludnie to normalne, ze wszystkie osobowe jada
    lewym, jeden za drugim, a na prawym tylko troche ciezarowych.

    Jak sa trzy pasy, to tez nie wszystkim chce sie prawym jechac ...

    J.

  • 74. Data: 2015-06-22 18:27:46
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-06-22 o 17:58, J.F. pisze:

    > W 500km trasie moze sie zdarzyc kilka razy, w Polsce uwazam na kazde
    > auto :-)

    w PL prędkość 200km/h jest tak niespotykana, że nikt przed maskę ci nie
    wyjeżdża bo się boi ;) tam już zdążyli przetestować że z takiej
    prędkości do 120 auto jest w stanie zwolnić :)
    w PL wygląda to trochę inaczej - skoro nie włączam kierunkowskazu, to
    zmienię pas tak szybko jak to możliwe - żeby nikt nie zauważył ;) i tak
    nagle pojawia ci się ktoś przed maską...

    > Z suszarkami tam praktycznie nie stoja. A FR zlapie wszystkich :-)
    > Inna sprawa, ze tych FR az tak duzo tam nie ma ... ale ostatnio jechalem
    > po jakims Blitzmaratonie, to moze udali sie na zasluzony odpoczynek.

    fr stałe oznakowane (znaczy się jeden widziałem), a przenośne laserowe -
    mimo wszystko przed laserem zwolnisz o jakieś 30km/h zanim cię ustrzeli,
    a przynajmniej masz pewność że to nie fałszywy alarm i warto hamować
    (jak masz antyradar, pewnie nielegalny w DE bo nawet automapa zapytała
    czy chcę widzieć fotoradary na mapie bo to nie legalne..)

    > Nie, bo taki ruch.

    ale przy wypadkach te się przyglądają i dopiero za nimi ruch zaczyna być
    płynny (bo w rowie czy na poboczu auto stało...)

    Łukasz

  • 75. Data: 2015-06-23 08:29:48
    Od: p...@g...com

    --Normalna sprawa. Zatrudnia innego ... rownie szybkiego :-)

    ano zatrudnili ... Turbo Rolf stracil prace, beknal 25k ojro kosztow sadowych i sluch
    o nim zaginal ... efekt wychowawczy zostal osiagniety

    P.

  • 76. Data: 2015-06-23 11:46:24
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-06-22 o 18:15, J.F. pisze:

> [...]
    > jeden za drugim, a na prawym tylko troche ciezarowych.
    >
    > Jak sa trzy pasy, to tez nie wszystkim chce sie prawym jechac ...

    Ale to właśnie wynika z tej lubości do zajęcia lewego pasa jak
    najwcześniej w celu wyprzedzenia czegoś na prawym, czyli zajeżdżania
    drogi szybszym :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 77. Data: 2015-06-23 11:48:36
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-06-22 o 15:00, J.F. pisze:

    > Ale horror bo tak niebezpiecznie jezdza, czy horror jak drogi zablokowane ?

    Oczywiście z powodu jak jeżdżą - sam korek i umiejętność jazdy na zamek
    bardzo mi tam odpowiada. Korki przed zwężkami mają znacznie większą
    przepustowość niż u nas.

    > Bo zablokowane oczywiscie sa, ale w korku stoi sie bezpiecznie :-)

    No chyba, że na końcu...

  • 78. Data: 2015-06-23 13:47:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup

    >Ale to właśnie wynika z tej lubości do zajęcia lewego pasa jak
    >najwcześniej w celu wyprzedzenia czegoś na prawym, czyli zajeżdżania
    >drogi szybszym :)

    To nie tak, jak czlowiek nie jedzie tirem, czyli jedzie "szybko", to
    mu sie po prostu nie chce jechac prawym pasem. Niechec taka wrodzona.
    I nie ma nic wspolnego z zajezdzaniem, bo jak czlowiek stale jedzie
    lewym, to o zajechaniu nie ma mowy :-)

    tylko ze w Niemczech:
    -przepisy zabraniaja i policja czasem zwraca na to uwage, (u nas jakby
    tez, tylko policja ma wazniejszych piratow do lapania)
    -zawsze jest ktos jadacy szybciej, u nas mozna twierdzic, ze sie
    jedzie 140 i nikt nie powinien wyprzedzac,
    -jest wiecej tych 3 pasowych autostrad, gdzie czlowiek na srodkowym
    nie przeszkadza innym tak bardzo jak na lewym ...

    J.

  • 79. Data: 2015-06-26 11:49:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Jun 2015, ToMasz wrote:

    > my polacy, mentalnie jesteśmy jak te nieodpowiedzialne dzieci, ale
    > jednocześnie chcemy nieograniczonej wolności.

    Ależ nieprawda.
    Znacznie lepszy byłby tekst "jesteśmy kombinatorami, którzy liczą
    na to, że wrzask iż dzieje mi się krzywda poskutkuje wsparciem".
    Popatrz na "frankowiczów" - ilu z nich czułoby się w obowiązku
    podzielić swoim zyskiem, policzonym jako środki zaoszczędzone
    w porównaniu do kredytu złotówkowego? :P

    > jak życie pokazuje nie dorośliśmy do tego.
    > Budujemy domy na terenach zalewowych,

    To nie z "niedorośnięcia".
    To z pewności, że państwo po raz kolejny pomoże, i to bez warunku
    "pod warunkiem że się przeprowadzicie", albo "za darmo" (znaczy
    ze środków publicznych) wybuduje wały chroniące Białołękę.

    > bierzemy kredyty we
    > frankach, rozbijamy sie samochodami/motorami, a jak staje nam się krzywda to
    > żądamy pomocy. odszkodowań, pieniędzy, darmowej służby zdrowia....

    No właśnie, sam wykazujesz, że to z wyrachowania (DLATEGO że państwo
    pokazuje, że tak czyniący na tym korzystają), a nie z niezaradności!

    pzdr, Gotfryd

  • 80. Data: 2015-06-26 12:10:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Jun 2015, t-1 wrote:

    > Były takie czasy w Polsce, niektórzy je jeszcze pamiętają, kiedy na zwykłej
    > drodze przez pola nie było ograniczeń

    ...na zawartość alkoholu we krwi kierującego?
    A owszem.
    Przed wojną w ogóle nie był to czynnik brany pod uwagę.
    Opisy w tej kwestii widywałem gdzieś na geekweek.

    A za "początków PRLu" niekiedy bywał to czynnik łagodzący
    przy przestępstwach wszelakich.

    pzdr, Gotfryd