  • 31. Data: 2015-06-17 14:57:25
    Temat: Re: 300
    Od: p...@g...com

    --A jaki sens ma 4 czy 6 litrowy silnik w kraju, gdzie nie wolno 55mph przekroczyc ?

    ano wlasnie, nie ma

    --To nie koncerny, to ludzie. Wyborcy.

    wiekszosci wyborcow spokojnie styknie te 140 km/h a reszta no coz musi sie dopasowac,
    takie sa uroki demokracji :-)

    --Powiedz im, ze maja jezdzic 130 po autostradzie, to przestana na ciebie glosowac
    :-)

    ten limit wprowadzono w 2008r wiec juz chyba po glosowaniu ?
    http://www.spiegel.de/auto/aktuell/autobahnen-bremen
    -fuehrt-tempo-120-ein-a-546376.html

    P.

  • 32. Data: 2015-06-17 17:17:48
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 17.06.2015 o 08:51, Ghost pisze:

    > Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości grup

    >usa

    pfffff

  • 33. Data: 2015-06-17 17:18:39
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >tresc wyroku:
    >http://lrbw.juris.de/cgi-bin/laender_rechtsprechung
    /document.py?Gericht=bw&nr=3578

    noi?

  • 34. Data: 2015-06-17 19:50:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >--To nie koncerny, to ludzie. Wyborcy.
    >wiekszosci wyborcow spokojnie styknie te 140 km/h a reszta no coz
    >musi sie dopasowac, takie sa uroki demokracji :-)

    Styknie czy nie, my tu o wyborach, a nie o tym co styknie :-)

    wersje sa trzy:
    a) przekonasz ludzi ze 120 daje czystsze powietrze, i bezpieczniej, i
    cie popra,
    b) nie przekonasz i przegrasz wybory,
    c) nikogo sie nie bedziesz pytal, wprowadzisz, jednym sie spodoba,
    innym nie, powodow do oceny bedzie wiecej, kolejne wybory wygrasz,
    albo przegrasz, a limit zostanie :-)

> [...]
    >ciebie glosowac :-)
    >ten limit wprowadzono w 2008r wiec juz chyba po glosowaniu ?

    Nie moge sie doczytac czego on jest senatorem ... Bremen to jakis
    mikro Land chyba, 419km kw i 600 tys mieszkancow ... gdzie oni w ogole
    tam te 60 km autostrad maja ... to jest/sa chyba autostrady przez
    miasto ...

    W kazdym badz razie jak na razie Zieloni maja w Niemczech mniejszosc i
    ogolnego ograniczenia jakos nie moga wprowadzic

    J.

  • 35. Data: 2015-06-17 20:03:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    g/document.py?Gericht=bw&nr=3578
    >noi?

    No ciagle nie bardzo moge sie doczytac na co sa dowody a na co tylko
    domysly.
    Punkty gdzies tak od 61 - o ile rozumiem, to jedyny swiadek widzial
    zdarzenie z odleglosci ~500-600m, czyli praktycznie nie widzial.

    Zarzuca sie Rolfowi ze bardzo szybko dojechal do baby w celu
    przestraszenia, co sie udalo, i przestraszona zbyt gwaltownie
    skrecila.
    Ale jak to ocenic z odleglosci ~500m i w dodatku z tylu ?
    W dodatku gdy swiadek, o ile dobrze rozumiem, mowi ze nie zwrocal
    uwagi na przebieg ..

    J.

  • 36. Data: 2015-06-18 07:18:37
    Od: Jaszczomp <j...@s...com>

    LordBluzg(R) pisze:
    > "ToMasz" wydumał(a) w wiadomości ID news:mlogiu$ld8$1@dont-email.me
    >
    > Bynajmniej. Przekraczam granicę z Polską i wtapiam się w tłum, jadąc bezpiecznie
    230km/h :)

    > To mnie nie kręci. Nie bardzo widzę połączenie pomiędzy lolkiem a jazdą 300km/h
    bezpiecznie.

    300 km/h bezpieczną jazdą? Motórem? Chyba na torze Hockenheim... (wiem,
    zły przykład :-) - za dużo zakrętów).

    > Jestem nieteges. Mam pozwolenie na broń ale problem jest z użyciem. Nie bardzo wiem
    jak mam to robić, bo strzelnica mnie nie bawi a czasem mógłbym użyć broni w obronie.

    I tu jest pies pogrzebion. Tobie się powinno cofnąć pozwolenie na broń,
    bo ewidentnie widać, że szukasz okazji, zeby komuś z tej broni
    przylutować. Nieistotne - złodziejowi czy komuś kto pomyłkowo wlazł ci
    na trawnik. Ważne, że "naruszył". A tu masz - w takim Teksasie to by się
    odstrzeliło fatyganta i nie byłoby problemu, nieprawdaż panie
    *milicjancie*?
    I po to są właśnie te ograniczenia, aby chronić resztę przed grupką
    paranoików, już nawet nie tych ponapalanych wizualną lekturą filmów z
    Eastwoodem, ale tych dyszących chęcią mordu.

    Ale na jazdę 300 km/h motórem to bym ci wydał zezwolenie. Choćby na
    jeden dzień - wystarczy. Co prawda polska transplantologia za wiele by
    na tym nie zyskała, ale dzięki temu w Swarzyndzu od razu zrobiłoby się
    bezpieczniej. :-D

  • 37. Data: 2015-06-18 08:09:52
    Od: p...@g...com

    --No ciagle nie bardzo moge sie doczytac na co sa dowody a na co tylko domysly.

    sad wydal wyrok pare dobrych lat temu wiec jakakolwiek dyskusja wydaje sie bezcelowa
    ... jesli poprawi Ci to humor mozemy przyjac ze zapadl na podstawie domyslow :-)

    P.

  • 38. Data: 2015-06-18 08:12:02
    Od: p...@g...com

    --noi?

    JF mial racje piszac ze nikt nie widzial bezposrednio przebiegu wypadku patrz punkt
    69
    Er habe allerdings direkt den Unfallhergang nicht gesehen.
    proces byl poszlakowy ale mimo to uznano go winnym

    P.

  • 39. Data: 2015-06-18 08:34:41
    Od: p...@g...com

    --Bremen to jakis mikro Land chyba, 419km kw i 600 tys mieszkancow ... gdzie oni w
    ogole tam te 60 km autostrad maja ... to jest/sa chyba autostrady przez miasto ...

    Brema, Wolne Hanzeatyckie Miasto Brema - miasto w północnych Niemczech, stolica
    najmniejszego kraju związkowego Brema do którego należy również Bremerhaven. Leży nad
    rzeką Wezerą w odległości ok. 60 km od jej ujścia do Morza Północnego. Wikipedia

    --W kazdym badz razie jak na razie Zieloni maja w Niemczech mniejszosc i ogolnego
    ograniczenia jakos nie moga wprowadzic

    nie bedzie rewolucji tylko ewolucja :-) 250 km /h pozniej 200 km/h i za 20 lat moze
    zejda do naszego 140 km/h

    P.

  • 40. Data: 2015-06-18 09:58:20
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >JF mial racje piszac ze nikt nie widzial bezposrednio przebiegu wypadku
    >patrz punkt 69
    >Er habe allerdings direkt den Unfallhergang nicht gesehen.
    >proces byl poszlakowy ale mimo to uznano go winnym

    Cósz świadomość prawna nie ma w Polsce brania.