  • 101. Data: 2015-07-01 17:52:50
    Temat: Re: 300
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:mn0vau$r0d$...@n...news.atman.pl...
    grup

    >Ale wiesz czy tak sobie piszesz?
    >Bo w moim przypadku spadał przez jakiś rok.
    >A potem już tylko rósł.
    >Faktycznie - spadał wiele lat.....

    >Sam spread to kolejne 5%....

    I myslisz, ze te 5% pokryje bankowi strate, jak kurs spadnie z 3.0 do
    2.50 ?

    >A jak nie miały, to nadal jest to legalne?

    A czemu nie ? Swobode zawierania umow mamy, co widzisz zdroznego w
    tym, ze ja ci pozycze 10 tys zl, a ty masz mi za rok oddac tyle euro,
    ile te 10k dzis warte ?
    I nie wiadomo kto na tym straci ... zreszta nie musi nikt tracic - dla
    ciebie wazne, ze dostaniesz dzis 10k pln, dla mnie, ze zwrocisz 2500
    euro..

    J.

  • 102. Data: 2015-07-01 19:18:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > I myslisz, ze te 5% pokryje bankowi strate, jak kurs spadnie z 3.0 do 2.50
    > ?

    Jak kurs spadnie do 2,5 to bank nadal słono zarobi.
    Większość kredytów frankowych była udzielona gdy kurs oscylował koło 2,0.
    Kurs sztucznie zaniżony przez banksterów rzecz jasna.
    Więc wiele nie ryzykowali, bo wiedzieli kiedy ta gra się skończy i kurs
    pójdzie w górę.

    > A czemu nie ?

    Bo prawo zakazuje sprzedaży klientowi detalicznemu takiego hazardowego
    produktu w miejsce produktu bankowego?

  • 103. Data: 2015-07-06 21:53:34
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 29 Jun 2015 07:51:47 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:

    >Przepraszam ale jaka jest przyjemność jazdy samochodem po mieście z
    >pkt, a do b. ? Akurat w mieście komunikacja miejska zamiast samochodu
    >to dobry pomysł.

    Nie dla każdego i nie zawsze.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06