  • 1. Data: 2012-07-02 03:45:06
    Temat: 3 pytania
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    W końcu znalazłem czas żeby zająć się autem :)

    1. ile to cholerstwo ma palić ??? ktoś tu mówił
    ze Safrane 3.0 (24v) pali "dużo" ale tak jeżdze sobie
    i dziś zrobiłem reset licznika i wychodzi że pali.. 32l/100 !
    to przed chwilą zrobiłem ecodrivng na maxa jaki się dało - 15.2
    (kiedyś chyba było 10.2l/100), to normalne jest ? (PB, bo gaz nie
    działa - i działać nigdy nie będzie bo ktoś przedemną jakieś
    cholerstwo IV gen wsadził - co nigdzy nie działa ok zamiast II
    co zawsze i wszędzie działało)

    2. Czy znowu rozwaliłem uszczelkę pod głowicą ?
    jak to poznać ? bo nie chce znowu auta przez to wywalić
    (właśnie sobie zamówiłem beżowe dywaniki).
    Przy odpalaniu czasami go przytnie na chwilę - ale nie wiem czy
    to nie ładowanie - rozrusznik - po wklikaniu się w kompa napięce
    mi na ekranie pokazuje ~12.8V jak jest włączony.

    3. Światło jedno mam matowe - folia zeszła i matowiało,
    mechanik z 0.5 roku temu przy wymianie klocków i czegoś tam
    to "wypolerował" (jak to się robi?) i wyglądało jak "nowe".
    no to dziś (bo myłem go w środku a światło już delikatnie
    zaczęło matowieć) przejechałem gąbką z czymś do garnków
    i się zrobił biały mat ;)
    czy da się takie coś wypolerować w 3 minuty (jak?) ? i nakleić
    tą folie UV czy co to jest (gdzie to kupić ) ?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2012-07-02 10:09:20
    Temat: Re: 3 pytania
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-07-02 03:45, Michał pisze:

> [...]
    > to nie ładowanie - rozrusznik - po wklikaniu się w kompa napięce
    > mi na ekranie pokazuje ~12.8V jak jest włączony.

    To jest dobre.
    Z takim stylem pisania to jeszcze ze dwa-trzy "zdania" i doszedłbyś do
    katastrofy smoleńskiej, obniżenia wieku obowiązku szkolnego, albo
    przyczyn przegranej Niemców w półfinale EURO2012.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 3. Data: 2012-07-02 10:32:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Michał pisze tak:

    > Czy znowu rozwaliłem uszczelkę pod głowicą ?
    > jak to poznać ?

    Twardnieją wężę, zapowietrza się ogrzewanie, przecieka nagrzewnica,
    przecieka chłodnica, płyn najpierw mocno tryska spod korka a potem
    mocno się cofa, długo zapala rano, temperatura może wędrować powyżej
    90'C

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87