  • 21. Data: 2011-10-05 09:32:39
    Temat: Re: 3 i pół pytania
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-05 10:47, AZ pisze:

    > koncowka Dual Injector ma w
    > srodku gabeczke, niewiadomopocoinaco.

    paczpan... info na przyszlosc;]

    > Kompresor skutecznie ja wydmuchal

    prze ta mala dziurka?
    ale Ci kompresor ssie.... znaczy dmucha ;]

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 22. Data: 2011-10-05 09:38:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-05, sowa <m...@p...onet.pl> wrote:

    > paczpan... info na przyszlosc;]

    No bym sie nie spodziewal, widocznie syf z Hipola ja zatkal.

    > prze ta mala dziurka?
    > ale Ci kompresor ssie.... znaczy dmucha ;]

    No nie bylo to takie hop siup, troche trzeba podmuchac ale powolutku
    wychodzi.

    PS. Przypominam ze dzis sroda, a to juz bedzie trzecia
    nieusprawiedliwiona nieobecnosc wiec wtedy juz nie stawiasz wszystkim
    koli tylko tankujesz zbiorniki - tak stoi w statucie.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2011-10-05 09:40:47
    Temat: Re: 3 i pół pytania [OT]
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-05 11:38, AZ pisze:

    > PS. Przypominam ze dzis sroda, a to juz bedzie trzecia
    > nieusprawiedliwiona nieobecnosc wiec wtedy juz nie stawiasz wszystkim
    > koli tylko tankujesz zbiorniki - tak stoi w statucie.

    o kurwa....
    ale skoro nic nie podpisywalem... moze tylko postawie?;]

    nie ma mnie w wawie - moge prosic o usprawiedliwienie Szanowna Komisje?

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 24. Data: 2011-10-05 09:44:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-05, sowa <m...@p...onet.pl> wrote:

    > o kurwa....
    > ale skoro nic nie podpisywalem... moze tylko postawie?;]

    Jak to nie?

    > nie ma mnie w wawie - moge prosic o usprawiedliwienie Szanowna Komisje?

    Rozmawiaj ze szefem, moze skonczy sie na tym, ze zatankujesz mu tylko
    skuter.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2011-10-05 09:48:02
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 05.10.2011 AZ <a...@g...com> napisał/a:

    > Nie, AZ zrobil sobie tansze bo uwaza ze tryliard zlotych za scottoilera
    > to duzo hajsu.

    > Oj tam, oj tam. Wlasnie wczoraj naprawilem, koncowka Dual Injector ma w
    > srodku gabeczke, niewiadomopocoinaco. Kompresor skutecznie ja wydmuchal
    > i juz dziala.

    Uf, bo już się bałem zapytać, co se w niedziele moim sprayem smarowałeś ;)

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 26. Data: 2011-10-05 09:53:25
    Temat: Re: 3 i pó? pytania
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > Tez nie wiem, przeciez na preclu 99,9% to faceci...

    Ale polowa to Emo, nie zauwazyles?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 27. Data: 2011-10-05 09:57:57
    Temat: Re: 3 i pó3 pytania
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> napisała rzekomo
    > Ale polowa to Emo, nie zauwazyles?

    No wlasnie, bo ja mialem zapytac, dlaczego producenci motocykli sa tacy
    niechetni.
    Skad ta niechec?

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 28. Data: 2011-10-05 09:58:36
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 października 2011, 22:49:01 UTC+2 użytkownik Artur Zabroński
    napisał:

    > Co to jest to [cut]
    Od razu mocne slowa...

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 29. Data: 2011-10-05 10:23:56
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "sowa"
    o kurwa....
    ale skoro nic nie podpisywalem... moze tylko postawie?;]

    Ja tez nic nie podpisywalem a RWE chce ode mnie 2,5 tysia

    *** nie ma mnie w wawie - moge prosic o usprawiedliwienie Szanowna Komisje?

    Przedyskutujemy na kolegium - o wnioskach zostanie kolega poinformowany
    pisemne w stosownym terminie.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 30. Data: 2011-10-05 10:26:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-05, Tytus z domQ <t...@g...pl> wrote:

    > Ja tez nic nie podpisywalem a RWE chce ode mnie 2,5 tysia

    Ty nie pytaj, tylko plac i placz.

    > Przedyskutujemy na kolegium - o wnioskach zostanie kolega poinformowany
    > pisemne w stosownym terminie.

    Ja tam bede wnosil o najwyzszy wymiar kary.

    --
    Artur
    ZZR 1200