  • Data: 2018-02-22 21:41:58
    Temat: Re: 3 dodatkowe numery tel. w twoim aparacie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 22 lutego 2018 19:57:37 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Argument w stylu "po co się ubezpieczać, od 10 lat mi się mieszkanie nie
    > spaliło".
    Głupszej analogi wymyślić nie mogłeś?

    > O jeden na tydzień za dużo.
    Mniej upierdliwe jak kolejny numer telefonu i kombinowanie w stylu "tu podam ten a
    tam tamten"

    > OK, tobie nie przeszkadza, ale nie pisz, że usługa nie ma sensu,
    Dla mnie nie ma sensu
    Zresztą jak ktos potrzebuje drugi numer to już lepszy drugi sim za ok 20zl mieięcznie
    z możliwością oddzwaniania.
    >bo ma sens nawet dla ciebie,
    Kurcze, naprawdę wiesz lepiej co jest dla mnie lepsze?

    > a że prezentujesz postawę, że plują, a mówisz, że
    > deszcz pada - na to nic nie poradzę :)

    Dawaj przykład kto mnie opluł
    Bo powtórzę- kilkanaście lat robię jak pisałem i uciążliwości ani kłopotów żadnych

    > Przede wszystkim takie kuku, że będzie dzwonił z nieważną dla ciebie
    > sprawą w czasie, kiedy nie będziesz chciał, aby ci dupę zawracał.ć

    A na ten drugi numer to niby nikt nie będzie dzwonił?
    Jeden telefon na tydzień gdzie musze grzecznie podziękować to żaden problem i mniej
    uciążliwe jak obsługa drugiego numeru

    > To włącz net. Albo użyj innego sima do rozmów.

    Ale po co?
    > Ale nie używaj argumentu,
    > że ty podajesz prywatny, i nic się nie dzieje, a potem się jednak
    > okazuje, że telemarketerzy dzwonią, piszą, i żeby jeszcze z jakąś
    > sprofilowaną ciekawą ofertą - ale nie, z garnkami... ;/
    A na numer który podajesz na swojej stronie i pewnie wizytówkach to dzwonia tylko ci
    co chcesz żeby dzwonili?

    > Mi pomaga w spamie aplikacja Truecaller. Dzwoni nieznany numer, widzę,
    > że ma opis jak spamer, nie odbieram, jak dzwoni ponownie, blokuję, mam
    > względny spokój.

    Z reguły nie korzystam z "apek"
    Funkcjonalność o której piszesz ma każdy chyba telefon- czarna lista przeważnie to
    się nazywa.
    W starszych telefonach radziłem sobie w ten sposób że dodawałem nr do kontaktu
    "spamerzy" a kontakt ten miał wyciszone dzwonki