  • 31. Data: 2014-01-16 11:13:47
    Temat: Re: 3,5 promila + BMW
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-15 10:24, Andrzej Lawa pisze:
    > Technicznie sprawa trywialna - czytnik linii papilarnych dla kierowcy +
    > rurka alkoholomierza. Samochód sprawdza chuch, sprawdza online czy
    > kierowca ma prawko i ewentualnie się uruchamia.
    Jak dla mnie powinien jeszcze sprawdzić czy nie zalega z podatkami,
    kiedy się ostatni raz spowiadał, czy regularnie płaci abonament rtv i
    czy w ostatnią niedzielę zaspokajał żonę bez zabezpieczenia (polityka
    prorodzinna). Dopiero po uzyskaniu wyników pozytywnych można ruszać z
    prędkością 40km/h, no chyba że w poprzednim roku podatkowym odprowadził
    do budżetu minimum 10k zł PIT, a na tacę przeznaczył minimum 10%
    dochodów - wtedy do 60km/h :->

    Maciek

  • 32. Data: 2014-01-16 11:48:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-16, Maciek <m...@n...pl> wrote:
> [...]
    > prędkością 40km/h, no chyba że w poprzednim roku podatkowym odprowadził
    > do budżetu minimum 10k zł PIT, a na tacę przeznaczył minimum 10%

    Sie smiej, ale jak widac niektorych (Twoj przedpisca) ostro pojebalo.

    Przeciez tu chodzi o jazde samochodem a nie start promu kosmicznego...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 33. Data: 2014-01-16 11:49:31
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Sie smiej, ale jak widac niektorych (Twoj przedpisca) ostro pojebalo.
    >
    > Przeciez tu chodzi o jazde samochodem a nie start promu kosmicznego...

    Prowadzenie po pijaku promu kosmicznego nie stanowi takiego zagrożenia jak
    prowadzenie samochodu. W Polsce nie było ani jednego wypadku z udziałem
    promu.
    :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 34. Data: 2014-01-16 15:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > regulacje moga dotykać tylko nowych samochodów. Stare będą jak są. Bo
    > inaczej to sobie tego kompletnie nie wyobrażam.

    Ja sobie tego w ogóle nie wyobrażam.
    Ludzie będą kupowali więcej nowych aut za granicą...
    Nie dlatego, ze chcą pić i jechać. Dlatego, że to musiałby być dość
    upierdliwe musieć dmuchać przy każdym uruchomieniu silnika.

  • 35. Data: 2014-01-16 18:12:21
    Od: <8...@6...181221.invalid> (Tom N)

    yabba w
    > W Polsce nie było ani jednego wypadku z udziałem
    > promu.
    > :)

    Nie kłam proszę ;P

    <http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-gdynia-prom-u
    derzyl-w-dzwig-suwnicowy-3-osoby-ranne,nId,606206>

    --
    'Tom N'

  • 36. Data: 2014-01-16 18:28:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tom N <8...@6...181221.invalid> ...

    > Nie kłam proszę ;P
    >
    > <http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-gdynia-prom-u
    derzyl-w-dzwig-suwn
    > icowy-3-osoby-ranne,nId,606206>

    Oj, nieładna manipulacja...
    Bylo w zdaniu wcześniej: Prom kosmiczny...

  • 37. Data: 2014-01-16 18:48:14
    Od: <8...@8...184814.invalid> (Tom N)

    Budzik w
    >:

    > Użytkownik Tom N <8...@6...181221.invalid> ...

    derzyl-w-dzwig-suwn

    > Oj, nieładna manipulacja...

    Jaka manipulacja?

    > Bylo w zdaniu wcześniej: Prom kosmiczny...

    Tak, ale we wcześniejszym zdaniu chodziło o zagrożenie w związku z
    prowadzeniem po pijaku, a ja odniosłem się do zdania po kropce,
    rozpoczynającego sie wielka literą, dotyczącego wypadku promu -- nie po
    pijaku...

    --
    'Tom N'

  • 38. Data: 2014-01-16 18:55:50
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Tom N" <8...@8...184814.invalid> napisał w wiadomości
    d.140116.invalid...
> [...]
    > prowadzeniem po pijaku, a ja odniosłem się do zdania po kropce,
    > rozpoczynającego sie wielka literą, dotyczącego wypadku promu -- nie po

    To się nazywa "wyrwać zdanie z kontekstu". Pisanie w każdym zdaniu całego
    wyrażenia "promu kosmiczny" wygląda moim zdaniem nieelegancko oraz jest
    niepotrzebne, jeśli rozmówcy wiedzą o jakim temacie rozmawiają.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 39. Data: 2014-01-16 18:56:26
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Tom N" <8...@6...181221.invalid> napisał w wiadomości
    d.140116.invalid...
    > yabba w
    >
    > Nie kłam proszę ;P
    >
    > <http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-gdynia-prom-u
    derzyl-w-dzwig-suwnicowy-3-osoby-ranne,nId,606206>

    Nie liczy się. To zwykły prom "wodny", a nie kosmiczny.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 40. Data: 2014-01-16 19:08:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > prowadzeniem po pijaku, a ja odniosłem się do zdania po kropce,
    > rozpoczynającego sie wielka literą, dotyczącego wypadku promu -- nie po

    -
    Zepsuł mi sie zamek od spodni. Głupi zamek.

    -
    > Głupi zamek
    Nie podoba ci się mieszkanie w zamku to go sprzedaj i przeprowadź się do
    bloku...