  • 21. Data: 2014-01-15 22:57:06
    Temat: Re: 3,5 promila + BMW
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 15 Jan 2014 22:50:19 +0100 osobnik zwany J.F napisał:

    > Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup Użytkownik Andrzej Lawa
    > a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

    > 200 zl powiedzmy. W cenie zakupu samochodu.

    > Kamerka za 30 zl robiaca zdjecie dmuchajacego, a potem wspoludzial w
    > przestepstwie ...

    pomnóż podane ceny przez 100. To, że w domowych warunkach da się to
    zrobić za 30zł plu Twój czas pracy o czym zapominasz to nie znaczy, ze
    tyle będzie kosztować w samochodzie. pamiętaj, ze musi to działać w
    różnych warunkach klimatycznych więc już tania elektronika odpada. po
    drugie musi przejść testy homologacyjne, nie może unieruchomic samochodu
    niespodzieanie itd. O transmisji i przechowywaniu danych w kontekście
    ochrony prywatności i danych osobowych już nie wspomnę

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2014-01-15 23:37:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > 200 zl powiedzmy. W cenie zakupu samochodu.

    Jakoś mi sie to nie chce wierzyc, skoro same alkomaty homologowane kosztuje
    kilka razy wiecej...

  • 23. Data: 2014-01-15 23:57:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    >Jakoś mi sie to nie chce wierzyc, skoro same alkomaty homologowane
    >kosztuje
    >kilka razy wiecej...

    Nie musi byc homologowany. Nic sie nie stanie jak nie przepusci kogos
    z 0.1, albo przepusci kogos z 0.3%.
    No prawie, kierowca moze nie byc zadowolony jak samochod sie uruchomi
    a patrol go zatrzyma z 0.25.

    Troche bym sie bal o zywotnosc ... ale co tam, najwyzej beda wymieniac
    co przeglad, kierowca zaplaci.

    J.

  • 24. Data: 2014-01-16 00:31:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Nie musi byc homologowany.

    hihihi, no już to widzę.

    > Nic sie nie stanie jak nie przepusci kogos
    > z 0.1, albo przepusci kogos z 0.3%.
    > No prawie, kierowca moze nie byc zadowolony jak samochod sie uruchomi
    > a patrol go zatrzyma z 0.25.

    Czyli jednak się stanie...

    > Troche bym sie bal o zywotnosc ... ale co tam, najwyzej beda wymieniac
    > co przeglad, kierowca zaplaci.

    Czyli nie optymistyczne 200 a optymistycznie 200 co roku?

  • 25. Data: 2014-01-16 01:20:23
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > ale co tam, najwyzej beda wymieniac co przeglad, kierowca zaplaci.

    Jesli chcesz, zebym takie urzadzenia produkowal, a Ty bedziesz placil,
    to nie ma sprawy;-)
    Tak powazniej, to nasi rzadzacy, a szczegolnie ci od drog, maja
    wystarczajaco durne pomysly i na prawde nie musimy ich w tym wspomagac,
    ani wyreczac.
    A juz zupelnie powaznie, to sedzia, ktory go po pierwszym takim numerze
    nie wsadzil do pierdla, powinien odpowiadac za wspoludzial. Wina kazdego
    kolejnego sedziego, ktory mimo poprzednich numerow tego pijaka, nie
    wsadzil go do paki na ile sie da za % za kolkiem, jest coraz wieksza.
    Wieksza niz pasazera, ktory musial wiedziec co sie dzieje, a na jazde
    pozwolil. Tyle, ze on dostal za to kare smierci i wyrok wykonano.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 26. Data: 2014-01-16 05:59:53
    Od: "Wolkotek" <b...@m...pl>

    wiadomości news:XnsA2B6888F64AFEbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > I teraz niech mi ktos wytłumaczy, dlaczego ta osoba, REALNIE niebezpieczna
    > nie siedzi a siedzą rowerzysci?

    Kolarzy już wypuścili.

    > Czy ktos to zbada, jak to jest możliwe, ze po raz kolejny ktoś z wymiaru
    > sprawiedliwości (sądy, prokuratura czy ktokolwiek inny) wykazał się tak
    > wielką wspaniałomyślnościa, że tego REALNIE i PRAWDZIWIE niebezpiecznego
    > "pijaka kierowcy" nie odizolował od społeczenstwa i dodatkowo nie
    > skierował na leczenie?

    Nie ma jak odizolować, bo nie ma miejsc w więzieniach i nie ma na to
    pieniędzy. Chcesz placić wyzsze podatki na utrzymanie więzień i więźniów ?
    Zgłoś się do pomocy uzależnionym jako wolontariusz to wtedy może
    zobaczysz jaki to problem i ile na to potrzeba pieniędzy.

  • 27. Data: 2014-01-16 07:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pawel O'Pajak o...@g...pl ...

> [...]
    > kolejnego sedziego, ktory mimo poprzednich numerow tego pijaka, nie
    > wsadzil go do paki na ile sie da za % za kolkiem, jest coraz wieksza.

    Prawda, że ciekawe, że mozna być 5-6 razy złapanym *totalnie* nachlanym i
    zero reakcji sądu.
    Czekam na informację, jakie to miał koneksje ze się go decyzje sądu nie
    imały...

  • 28. Data: 2014-01-16 10:36:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 15 Jan 2014 23:57:51 +0100 osobnik zwany J.F napisał:

    > Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup Użytkownik J.F
    > j...@p...onet.pl ...

    > Nie musi byc homologowany.

    jak nie będzie homologowany to nie musi być wiarygodny i dawać poprawne
    wyniki. To wtedy jest kompletnie niepotrzebny

  • 29. Data: 2014-01-16 11:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > jak nie będzie homologowany to nie musi być wiarygodny i dawać poprawne
    > wyniki. To wtedy jest kompletnie niepotrzebny

    Nie oszukujmy się, takie urządzenie nie bedzie kosztowało 200zł.
    Alkomat, wyłączenie zasilania samochodu w zależności od wyniku, kamerka,
    robiąca zdjęcia, jakies zabezpieczenie przed dostepem - nie oszukujmy sie.
    Zwłaszcza ze to nie jest standardowe wyposazenie samochodów wychodzących z
    fabryk wiec trzeba by to gdzies najpewniej dorabiać w polsce do gotowych
    aut. Albo dołożyć w procesie produkcyjnym.
    No i mamy jeszcze samochody uzywane.

  • 30. Data: 2014-01-16 11:06:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 16 Jan 2014 10:00:53 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

> [...]
    > wychodzących z fabryk wiec trzeba by to gdzies najpewniej dorabiać w
    > polsce do gotowych aut. Albo dołożyć w procesie produkcyjnym.

    oczywiście, że nie. To jest kilka tysięcy per smaochód przynajmniej na
    początku

    >No i mamy
    > jeszcze samochody uzywane.

    regulacje moga dotykać tylko nowych samochodów. Stare będą jak są. Bo
    inaczej to sobie tego kompletnie nie wyobrażam.