  • Data: 2014-01-16 11:06:08
    Temat: Re: 3,5 promila + BMW
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Thu, 16 Jan 2014 10:00:53 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Nie oszukujmy się, takie urządzenie nie bedzie kosztowało 200zł.
    > Alkomat, wyłączenie zasilania samochodu w zależności od wyniku, kamerka,
    > robiąca zdjęcia, jakies zabezpieczenie przed dostepem - nie oszukujmy
    > sie. Zwłaszcza ze to nie jest standardowe wyposazenie samochodów
    > wychodzących z fabryk wiec trzeba by to gdzies najpewniej dorabiać w
    > polsce do gotowych aut. Albo dołożyć w procesie produkcyjnym.

    oczywiście, że nie. To jest kilka tysięcy per smaochód przynajmniej na
    początku

    >No i mamy
    > jeszcze samochody uzywane.

    regulacje moga dotykać tylko nowych samochodów. Stare będą jak są. Bo
    inaczej to sobie tego kompletnie nie wyobrażam.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?