  • Data: 2013-06-25 18:39:10
    Temat: Re: 2TB za 299zł
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "$heikh el $hah" 51c755ea$0$1261$6...@n...neostrada.pl

    > Aż minie moda na te durne zabawki.

    Nie mogę czekać aż do powrotu Chrystusa na Ziemię. ;)

    > Przyszłością są hybrydy.

    IMO -- nie.

    > Ale czekać trzeba.
    > Na przykład taką Toshibę ZT10 bym w sumie przygarnął:
    > http://www.purepc.pl/hybrydowa_toshiba_portege_z10t_
    wchodzi_na_rynek

    Nie potrzebna mi klawiatura tradycyjna.

    > Ale i tak uważam, że to generalnie sprzęt dla panienek.
    > Jak naprawdę potrzebuję mobilności, to smartfon. Jak mniej, to laptop.

    A czym różni się smartfon od tabletu? Małe tablety mają
    mniej niż 5 cali a duże smartfony mają więcej niż 7 cali. :)

    -=-

    Jeśli już koniecznie potrzebuję klawiatury -- mogę podłączyć
    ją via BT. Ale po co? Klawiatura dotykowa, rozpoznawanie mowy,
    bezpłatne OCeRowanie, kamera, kody kreskowe... To wszystko
    sprawia, że klawiatura staje się niemal bezużyteczna. :)

    -=-

    Co do Windows... IMO dni Windows są policzone.
    Podobnie z i86. :) Niemal każda myśl triumwiratu
    (IBM, MS, Intel) odchodzi jako chybiona.

    Ale M$ zamierza ciągnąć zyski z patentów...

    IMO Windows przegrał z Linuksem na tak zwane dobre.
    Teraz IMO jest już czas na wymiatanie pozostałości
    Windows -- a po tym wymiataniu przywędruje czas na
    inne systemy operacyjne.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'