  • Data: 2013-06-18 19:32:40
    Temat: Re: 2TB za 299zł
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/18/2013 11:27 AM, Przemek wrote:
    >>> Wylaczylem poczte glosowa.
    >> jasne. jasne.
    >
    > Co takie jasne?

    juz odpisalem. potrafi zaoszczedzic czasu, bo koles/ianka musi sie
    wyspowiadac w ciagu 30s-40s wyspowiadac, a nie zajmowac moj czas
    godzinami, szczegolnie jesli mnie problem albo nie interesuje, albo moge
    go rozwiazac, na podstawie zostawionej informacji, no i np. oszczedzam
    baterie jak mam telefon wylaczony. a poza tym, latwiej sie jest
    porozumiec, kiedy jestem w miejscu gdzie nie ma zasiegu, albo gdzie nie
    powinno sie uzywac telefonu. wychodze i wiem gdzie dana osoba jest. tak
    musialbym zadzwonic i zaczac dogadywac sie i tracic czas tej osoby czas
    na dojazd. same korzysci tylko trzeba umiec korzystac.

    > Używasz pocztę głosową? Ryli? Choryś...*
    > Przem
    > *wg moich definicji

    pewnie ze uzywam. najbardziej lubie jak mi boty wiadomosci nagrywaja. <rs>