  • Data: 2013-06-18 10:06:43
    Temat: Re: 2TB za 299zł
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-06-18 01:47, Użytkownik rs napisał:

    > alez wolno, ale ty piszesz, ze ktos musial.

    Ja ? tak po szybkim sprawdzeniu widzę że napisałem
    "nie musi".

    > a ty co? psycholog? czy masz jakas legitymacje to zadawania takich
    > pytan?

    Taką sama jak ty do tego na które właśnie odpowiadam.
    I zaznaczam że ja odpowiadam a nie robię uników jak ty.

    > glownie po to zeby inni mieli latwy, szybki dostep, do wspolpracy.

    To nie jest trzymanie/przechowywanie tylko udostępnianie
    dla innych.

    > co wedlug ciebie znaczy "na YT". powiedz mi gdzie wedlug ciebie
    > zaczyna sie YT, a kiedy konczy chmura googla? slucham.

    YT kończy się tam gdzie leżą inne pliki niż video i audio.

    > udostepniam to co chce udostepniac, a przechowuje, to co chce
    > przechowac. jeszcze ci cos moge wytlumaczyc?
    > a jak udostepniam, to juz nie moge jednoczesnie i przechowywac? nie da
    > sie robic dwoch rzeczy na raz, co? <rs>

    To może napisz jak udostępniasz pliki inne niż audio i video.