  • Data: 2013-03-12 10:06:17
    Temat: Re: 2D->3D
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cezar" <c...@t...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:khl54s$k21$1@solani.org...
    > On 11/03/2013 16:43, J.F wrote:> Patrze w sklepie ... telewizor 3D.

    > zalezy od zrodla. W niektorych, obraz po konwersji 2d>3d wyglada lepiej niz zrodlo
    oryginalnie nagrane w 3d.

    > ogladam na panasonic 50ut50

    Taaa...chyba to "oryginalnie nagrane w 3d" oglądałeś na kanale "Next 3D",
    gdzie puszczają obraz podzielony na pół (niby sugerujący transmisję w 3D),
    a obie połówki obrazu są identyczne, co sprawia, że po włączeniu w TV
    trybu 3D dostajemy obraz bez spodziewanego efektu 3D. I w dodatku to
    bezczelne "3D" w nazwie programu.

    --
    Pzdr.
    Marek