  • 21. Data: 2013-05-16 15:08:21
    Temat: Re: 250 czy 600
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-05-16, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > Żebyś wiedział, że nie ogarniałem :)

    No bez jaj, przeciez nie jezdziles na niej przez miesiac?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2013-05-16 15:30:06
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-05-16 14:45, Adam Wysocki pisze:

    > Pomijając frajdę to najbardziej praktyczny na miasto, do przeciskania
    > się w korkach, byłby skuter. Może nie 50, ale 125, może 250. Serio.

    Na miasto ? Tylko XB9 City-X albo XB12SS. Male, superzwrotne i mocne. No
    i glosne przy okazji, jesli sie zainwestuje w porzadny tlumik.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 23. Data: 2013-05-16 16:29:58
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 16 May 2013 13:08:21 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > No bez jaj, przeciez nie jezdziles na niej przez miesiac?

    Zrobiłem na niej ponad 20kkm przez 4 lata, ale jak zaczałem jeździć po
    torach to się okazało, że mocy jest za dużo jak na moje umiejętności.

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 24. Data: 2013-05-16 20:55:12
    Od: Magic <m...@w...pl>

    > Niewątpliwie masz racje, ale czy biorac pod uwage walory uzytkowe
    > potrzebujesz 0,75L czy moze wystarczyloby Ci 0,125L. Pomiń frajdę z
    > przyspieszania.

    Prafdzify menszczyzna nie schodzi poniżej 0.7

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 25. Data: 2013-05-20 09:07:31
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-05-16 20:55, Magic pisze:

    > Prafdzify menszczyzna nie schodzi poniżej 0.7

    A maczo rozmowe zaczyna od lytra :P

    pozdr
    newrom

  • 26. Data: 2013-05-20 22:10:01
    Od: MrGlub <g...@g...com>

    Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:
    > W dniu 2013-05-16 20:55, Magic pisze:

    > A maczo rozmowe zaczyna od lytra :P

    Maczo zaczyna od całej półki z lytramy:-P

  • 27. Data: 2013-05-22 08:55:28
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu>

    W dniu 2013-05-16 14:45, Adam Wysocki pisze:

    > Pomijając frajdę to najbardziej praktyczny na miasto, do przeciskania
    > się w korkach, byłby skuter. Może nie 50, ale 125, może 250. Serio.

    Vespa 300 GTS. Mina szlifierkowców na światłach (moja też ;)) - bezcenna ;)

    --
    # Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
    # 4 kółka: '96 Citroen ZX 1.4 #