eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet23/24'', TN/IPS do ~750zł - Monitor do pracy biurowej, internetu i filmówRe: 23/24'', TN/IPS do ~750zł - Monitor do pracy biurowej, internetu i filmów
  • Data: 2012-06-15 13:21:12
    Temat: Re: 23/24'', TN/IPS do ~750zł - Monitor do pracy biurowej, internetu i filmów
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 14 Jun 2012, Chris wrote:

    > MK nabazgrał(a):

    > IMHO nie warto.
    >
    > Ja bym pomyślał nad takim, w cenie się zmieścisz.
    >
    > MONITOR BENQ LED 24" GW2450HM

    Hm...:
    http://www.benq.com/product/monitor/gw2450hm/specifi
    cations

    Producent ujawnia, że obudowa jest błyszczaca.
    Ale o matrycy nic nie wspomina.
    Jak rozumiem, użyszkodnikowi może przeszkadzać błyszczaca
    obudowa, ale nie błyszczacy ekran. Ciekawostka ;)
    (BTW: ktos wie, czy toto jest błyszczace czy matowe,
    wyłacznie dla mojej ciekawosci?)

    Przy okazji.
    Pytajac w poscie obok o używany miałem na mysli jeszcze jeden
    ficzer: 1920x1200 "do pracy" jednak jest istotnie większy,
    niż 1920x1080

    pzdr, Gotfryd