  • 11. Data: 2009-05-17 19:02:56
    Temat: Re: 220v /5-9v - jak zrealizować
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    Wszystko fajnie i dziękuję za odpowiedzi.
    Jednak właśnie obawa o bezpieczeństwo raczej do tej chińszczyzny mnie nie
    przekonuje.

    --
    PawełJ

  • 12. Data: 2009-05-17 21:51:54
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Padre pisze:

    > Cały czas się zastanawiam czy odważył bym się zostawić taki zasilacz w
    > gniazdku i wyjść z domu...

    Ładowarkę do komórki zostawiasz? A też jest pewnie z Chin i kosztowała
    10 zł w hurcie. Nie dajmy się zwariować.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 13. Data: 2009-05-17 21:55:09
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    pawelj pisze:

    > Wszystko fajnie i dziękuję za odpowiedzi.
    > Jednak właśnie obawa o bezpieczeństwo raczej do tej chińszczyzny mnie
    > nie przekonuje.

    Jest chińszczyzna i chińszczyzna.
    Jakoś Mercedes może w swojej chińskiej fabryce pilnować odpowiedniej
    jakości i klienci nie mają powodów do narzekań. Z Chin pochodzą też np.
    wysokiej klasy elektronarzędzia. Ale nie znajdziesz ich w markecie w
    taniej promocji. Patrz raczej na półkę z towarami markowymi.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 14. Data: 2009-05-17 21:58:49
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam Dybkowski napisał:

    > Ładowarkę do komórki zostawiasz? A też jest pewnie z Chin i kosztowała
    > 10 zł w hurcie. Nie dajmy się zwariować.

    Ciiicho... To jest proekologiczne działanie Chińczyków. Wszyscy teraz
    w kółko apelują żeby wyłączać ładowarki z gniazdka, bo inaczej się
    upieczemy pod zwałami dwutlenku węgla. Ale skutek tych apeli wciąż
    mizerny. A tu proszę, tym małym żółtym się udaje. Nawet w takich
    rzeczach powoli stają się lepsi od nas.

    --
    Jarek

  • 15. Data: 2009-05-17 21:59:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 17 May 2009 23:51:54 +0200, Adam Dybkowski wrote:

    >Ładowarkę do komórki zostawiasz? A też jest pewnie z Chin i kosztowała
    >10 zł w hurcie. Nie dajmy się zwariować.

    No ale dawniej ladowarka byla transformatorowa.
    A teraz to byc moze juz jakies istotne kondensatory zaczely wysychac
    ..

    J.

  • 16. Data: 2009-05-17 22:13:00
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > upieczemy pod zwałami dwutlenku węgla. Ale skutek tych apeli wciąż
    > mizerny. A tu proszę, tym małym żółtym się udaje. Nawet w takich

    W myśleniu dawno przegonili europejczyków. wymyślili sobie na przykład że
    wszystkie telefony komórkowe mają mieć takie samo gniazdo ładowania akumulatora.

  • 17. Data: 2009-05-17 22:28:01
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    kogutek pisze:

    > W myśleniu dawno przegonili europejczyków. wymyślili sobie na przykład że
    > wszystkie telefony komórkowe mają mieć takie samo gniazdo ładowania akumulatora.

    To samo ustalono ostatnio dla Europy. Wejdzie w życie chyba za 2 czy 3
    lata. Chodzi o gniazdko Micro USB.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 18. Data: 2009-05-17 23:06:33
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 18 May 2009 00:28:01 +0200, Adam Dybkowski wrote:

    >To samo ustalono ostatnio dla Europy. Wejdzie w życie chyba za 2 czy 3
    >lata. Chodzi o gniazdko Micro USB.

    A co w koncu zrobiono ze specyfikacja USB ograniczajaca prad ?

    przestali sie przejmowac, czy jakas chinska fabryka juz sie cieszy,
    pol miliarda scalakow rocznie ...

    J.

  • 19. Data: 2009-05-17 23:13:31
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > A co w koncu zrobiono ze specyfikacja USB ograniczajaca prad ?
    >
    > przestali sie przejmowac, czy jakas chinska fabryka juz sie cieszy,
    > pol miliarda scalakow rocznie ...

    A to nie jest tak, że specyfikacja dotyczy *gniazda* a nie *interfejsu*
    USB? To znaczy, że telefon po podłączeniu do komputera dostanie mniej
    prądu (i będzie się ładował dłużej), a włączony tym samym kablem do
    ładowarki, naładuje się tak szybko, jak tylko może. Już w tej chwili
    z niektórymi urządzeniami tak jest.

    --
    Jarek