  • Data: 2014-03-03 15:30:14
    Temat: Re: 21" pod Androidem 4.2.2 na FHD od HP
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 2 Mar 2014 23:21:20 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    -21-s100.bhtml?from=pla&gclid=CMrp3Yqm8bwCFeXLtAodfA
    gAkg
    o.html A 4.3; trudno zgadnąć, jaki CPU

    > HP chyba liczy ze zrobia.

    Niech liczą. Droid w smartach i tabletach od ręki sprzedawał się dobrze. A
    w lapkach jakoś nie chce.

    > Kwestia oprogramowania - Word i Excel na to sa ?

    Jest jakiś Office, ale nie sprawdzałem, bo 4 calowy ekran niezbyt nadaje
    się do takich prac.
    Zresztą są miliony aplikacji w sklepie (z czego jakieś 80% nic nie warte)
    to w czym problem? Sklep Microsoftu biedniutki w porównaniu.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarska Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,