  • 1. Data: 2010-04-07 08:53:00
    Temat: 2010
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Witam,

    Słuchałem se dziś radia i chciałem o coś dopytać, bo chyba miałem słaby
    odbiór.

    W każdym razie mówili coś, że 2010 to będzie w całej Polsce rok
    choperowski i że będą różne uroczystości i imprezy i w ogóle.

    No i chciałem sie dopytać kolegów choperowców na czym to polega i czy
    musze sprzedać sporta i kupić dużo chromu czy jak ?

    I na czym polega koncert choperowski, bo mówili ze będzie takich dużo ?

    Weźcie coś odpiszcie, bo się pogubiłem.

    KJ zagubiony jak EnduroBoyz

  • 2. Data: 2010-04-07 09:03:25
    Temat: Re: 2010
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-04-07 10:53, KJ Siła Słów pisze:
> [...]
    >
    > W każdym razie mówili coś, że 2010 to będzie w całej Polsce rok
    > choperowski i że będą różne uroczystości i imprezy i w ogóle.
    [..]

    Faktycznie słaby miałeś odbiór. Zgaduję, że była mowa o roku chopinowskim.

    http://chopin2010.pl/

    --
    duddits

  • 3. Data: 2010-04-07 09:06:13
    Od: n...@s...com

    On Wed, 07 Apr 2010 11:03:25 +0200, duddits <d...@N...pl>
    wrote:

    >Faktycznie słaby miałeś odbiór. Zgaduję, że była mowa o roku chopinowskim.

    Duzo o nich slyszalem, glownie azjaci sie tymi motocyklami pasjonuja.

    pozdr
    newrom znawca japonskich pasji.
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 4. Data: 2010-04-07 09:16:27
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Duzo o nich slyszalem, glownie azjaci sie tymi motocyklami pasjonuja.

    "Fryderyk Choper to przykład numer 1":

    http://www.youtube.com/watch?v=N4UySygav8M

    szauek

  • 5. Data: 2010-04-07 11:26:37
    Od: "Radarro" <r...@g...pl>

    n...@s...com napisał(a):

    > Duzo o nich slyszalem, glownie azjaci sie tymi motocyklami pasjonuja.
    > pozdr
    > newrom znawca japonskich pasji.

    Azjaci, a zwłaszcza Chińczaki :) Ale coś ich mocno ta pasja trzyma, bo im się
    śrupki w skuterach od tego same odkrecają i chrom od stania a markecie schodzi...

    --
    Radarro i VyFyRy

  • 6. Data: 2010-04-07 11:32:14
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "duddits" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > [..]
    >
    > Faktycznie słaby miałeś odbiór. Zgaduję, że była mowa o roku chopinowskim.
    >
    > http://chopin2010.pl/

    głownie chodzi o yamahe które tudziez fortepiany robi

  • 7. Data: 2010-04-07 11:38:36
    Od: n...@s...com

    On Wed, 7 Apr 2010 11:26:37 +0000 (UTC), "Radarro"
    <r...@g...pl> wrote:

    >Azjaci, a zwłaszcza Chińczaki :) Ale coś ich mocno ta pasja trzyma, bo im się
    >śrupki w skuterach od tego same odkrecają i chrom od stania a markecie schodzi...

    Mustafa! Bierz go! ;)

    pozdr
    newrom

  • 8. Data: 2010-04-07 11:51:14
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-04-07 13:32, huck pisze:
    > głownie chodzi o yamahe które tudziez fortepiany robi

    A nawet przede wszystkim, bo motóry to jakby później nieco.

    --
    duddits

  • 9. Data: 2010-04-07 12:49:03
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Wed, 07 Apr 2010 13:51:14 +0200, duddits napisał(a):

    > A nawet przede wszystkim, bo motóry to jakby później nieco.

    Z części co po montażu fortepianów zostały? Bo moja to raczej po
    instrumentach perkusyjnych.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 10. Data: 2010-04-08 11:52:43
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-04-07 14:49, trud pisze:

    > Z części co po montażu fortepianów zostały? Bo moja to raczej po
    > instrumentach perkusyjnych.

    i prawidłowo, bo perkusje firma tez robi, całkiem niezłe podobno...

    --
    pozdr
    pj