  • 12. Data: 2014-04-12 11:00:38
    Temat: 2004 passat GLX - nie odpala
    Od: b...@g...com

    Czesc,
    przez internet sie auta nie diagnozuje wiec nie napisze dokladnie co i jak zrobic.
    Ale w miare mozliwosci i oprzyrzadowania sprawdz:
    - po pierwsze kody bledow vagiem (vcds),

    Jesli nie masz vcdsa to sprawdz mulimetrem lub na sluch, wzrok (nie napisze dokladnie
    slowami "how to"):
    - pompa paliwa przy baku,
    - iskra na swiecach,
    - czujnik polozenia walu korbowego,
    - odpowietrzenie pompy i filtra paliwa,
    - immobiliser (tu bardziej dluga droga do opisania)...lub padla do niego bateryjka,
    - ladowanie alternatora
    Nic wiecej mi do glowy nie przychodzi.
    Daj znac jak ci poszlo.

    Pozdr.
    Bugatti

  • 13. Data: 2014-04-12 11:10:18
    Od: b...@g...com

    Jeszcze zapomnialem o przekazniku pompy paliwa... czy "daje" 12V

    Pozdr.
    Bugatti

  • 14. Data: 2014-04-12 11:12:39
    Od: b...@g...com

    Jeszcze zapomnialem o przekazniku pompy paliwa... czy "pobiera" 12V

    Pozdr.
    Bugatti

  • 15. Data: 2014-04-12 11:23:59
    Temat: Re: 2004 passat GLX - nie odpala
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-11 20:09, Pszemol pisze:
    > Jadę jutro rano pomóc koledze zdiagnozować passata który nie odpala...
    > Kręci rozrusznikiem ale poza tym jest kompletna "zima", ani jednego
    > strzału.
    >
    > Podejrzewamy pompę paliwa, bo była już wymieniana parę mieś. temu.
    >
    > Zamierzamy rozkręcić filtr powietrza i psiknąć mu paliwem w czasie
    > kręcenia rozrusznikiem, aby sprawdzić czy dostaje paliwo czy nie...
    >
    > Czy właściciele podobnych passatów podzieliliby się sugestiami na co
    > jeszcze zwrócić uwagę, co sprawdzić, gdzie popatrzeć?

    Ja zacząłbym od sprawdzenia bezpiecznika pod którym jest pompa.

  • 16. Data: 2014-04-12 13:17:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Silnik jako taki nie zapali ale w komorach samozapłon może nastąpić
    > i będzie sprawiało wrażenie ze jest iskra.

    Mimo że silnik będzie zimny, spodziewasz się samozapłonu?
    Jakie ten silnik ma sprężanie? To jest silnik wolnossący jak by co.

  • 17. Data: 2014-04-12 13:22:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <I...@j...com> wrote in message

    > Ja zacząłbym od sprawdzenia bezpiecznika pod którym jest pompa.

    Orientujesz się może jak go znaleźć? :-)

  • 18. Data: 2014-04-12 13:22:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <b...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > zrobic.
    > Ale w miare mozliwosci i oprzyrzadowania sprawdz:
    > - po pierwsze kody bledow vagiem (vcds),

    Swiatelko "check engine" na desce sie nie pali, wiec kodów chyba nie bedzie?

    > Jesli nie masz vcdsa to sprawdz mulimetrem lub na sluch, wzrok
    > (nie napisze dokladnie slowami "how to"):
    > - pompa paliwa przy baku,
    > - iskra na swiecach,

    Do tej pory ok...

    > - czujnik polozenia walu korbowego,

    ... a tu potrzebuje instrukcji "jak" :-)

    > - odpowietrzenie pompy i filtra paliwa,

    Czemu podejrzewasz jakies odpowietrzenie skoro auto jechalo dobrze,
    zaparkowane wieczorem, rano juz nie odpalilo?

    > - immobiliser (tu bardziej dluga droga do opisania)...lub padla do niego
    > bateryjka,

    Hm... bateryjka? ? przy immobilizerze ??? o czym Ty mówisz?
    bateryjka to chyba tylko do pilota... zdalnego centralnego zamka.
    Immobilizer nie ma bateryjki chyba?

    > - ladowanie alternatora

    Hm... aku naladowany i kreci rozrusznikiem... co ma alternator do zapalania
    silnika?

    > Nic wiecej mi do glowy nie przychodzi.
    > Daj znac jak ci poszlo.

    Dam znac, dzieki :-)

  • 19. Data: 2014-04-12 13:41:10
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-12 13:22, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <I...@j...com> wrote in message

    > Orientujesz się może jak go znaleźć? :-)

    Trzeba poszukać w całym zestawie bezpieczników (pod kierownicą, po lewej
    stronie), z pamięci nie potrafię podać który to jest konkretnie.. Brat
    miał niedawno taki przypadek, Passacicho kręci, ale nie zapala.
    Poradziłem mu zapalenie na samym gazie, poszedł bez problemu. Zaglądam
    do bezpieczników, no i widzę przepalony - wymiana i wszystko gra - pali
    również na benzynie.

  • 20. Data: 2014-04-12 14:11:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > mu zapalenie na samym gazie, poszedł bez problemu. Zaglądam do
    > bezpieczników, no i widzę przepalony - wymiana i wszystko gra - pali

    Tak zrobię. Na youtube znalazłem fajne wideo jak gostek wymienia
    pompę paliwa w roczniku 2001, zdaje się ten sam styl nadwozia:
    http://www.youtube.com/watch?v=9DrMzyJo2QA
    Nie wygląda to na trudne, poza moczeniem ręki :-) ...w zbiorniku pełnym
    benzyny i trochę dziwnym zdejmowaniem wężyków wewnątrz zbiornika...