  • 31. Data: 2010-12-10 22:15:36
    Temat: Re: 2000km z V8 ?
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Robert Rędziak"

    > Saleen, Roush czy Vette nie istnieją? To coś wygląda jakby miało
    > silnik umieszczony centralnie, takie wózki skręcają dobrze.

    Zdaje się, że SSC też szykuje coś nowego

  • 32. Data: 2010-12-10 22:21:17
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości

    > Saleen, Roush czy Vette nie istnieją? To coś wygląda jakby miało
    > silnik umieszczony centralnie, takie wózki skręcają dobrze.

    Mówimy o 2k KM do jazdy codziennej :) Nadal bardziej przemawia do mnie
    Europa.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 33. Data: 2010-12-10 22:45:25
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 10 Dec 2010 22:21:17 +0100, kml <f...@g...lp>
    wrote:

    > Mówimy o 2k KM do jazdy codziennej :) Nadal bardziej przemawia do mnie
    > Europa.

    Prawdę mówiąc kiepsko sobie wyobrażam jakiekolwiek 2kKM do jazdy
    codziennej poza dużymi lokomotywami. Nie zmienia to faktu, że w
    US&A też potrafią budować auta, które skręcają.

    r.
    _____________

  • 34. Data: 2010-12-11 00:13:57
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Prawdę mówiąc kiepsko sobie wyobrażam jakiekolwiek 2kKM do jazdy
    > codziennej poza dużymi lokomotywami. Nie zmienia to faktu, że w
    > US&A też potrafią budować auta, które skręcają.

    skoro mogą władowac V8 5,7 (~300KM? z trzybiegowym automatem) do
    "normalnego" motocykla, ktory jest dopuszczony do ruchu i w zasadzie z
    założenia służy do codziennej jazdy, to 9 litrów i 2000KM w samochodzie nie
    robi na mnie wrażenia ;-) heh

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 35. Data: 2010-12-11 00:53:55
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 11 Dec 2010 00:13:57 +0100, Kuba (aka cita)
    <y...@w...pl> wrote:

    > skoro mogą władowac V8 5,7 (~300KM? z trzybiegowym automatem) do

    Dlaczego porównujesz 50KM z litra do 200KM z litra?

    > "normalnego" motocykla, ktory jest dopuszczony do ruchu i w zasadzie z
    > założenia służy do codziennej jazdy, to 9 litrów i 2000KM w samochodzie nie
    > robi na mnie wrażenia ;-) heh

    Auto, które ma 2kKM nie dość że jest w sporym stopniu pociskiem
    o ograniczonym wpływie na jego zachowanie (trakcja!), to jeszcze
    wymaga restrykcyjnych reżimów eksploatacyjnych i rozsądnego
    użytkowania go. Rozgrzewanie, chłodzenie, rozważna jazda
    (pilnowanie, czy temperatura silnika nie zbytnio nie rośnie),
    rozsądne korzystanie z możliwości silnika, żeby nie ugotować
    zupy trybowej.

    Nie, auto z 2kKM jest prawie takim samym daily-driverem jak
    zaklaktowana rajdówka.

    r.
    _____________

  • 36. Data: 2010-12-11 13:20:52
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Dlaczego porównujesz 50KM z litra do 200KM z litra?

    rozróżniasz emotikinki?
    To po pierwsze.
    A po drugie - nie wiem na ile sie orientujesz w motocyklach, ale prawie
    350KM i prawie 500Nm w jednośladzie, w dodatku wcale nie sportowym, tylko w
    prawie nie skręcającym mastodoncie jest całkiem niezłym porównaniem.

    ps. Oni robią nawet kosiarki ogrodowe z tego silnika.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 37. Data: 2010-12-11 14:51:49
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    topek wrote:
    > W niemieckim artykule pisza wrecz o 2500km

    To nie jest dużo.
    Znam auta z większym przebiegiem.
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 38. Data: 2010-12-11 18:50:16
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 11 Dec 2010 13:20:52 +0100, Kuba (aka cita)
    <y...@w...pl> wrote:

    > rozróżniasz emotikinki?

    Znaczy dowolna zbitka znaczków i nawiasów uzasadnia dowolną
    bzdurę?

    > A po drugie - nie wiem na ile sie orientujesz w motocyklach, ale prawie
    > 350KM i prawie 500Nm w jednośladzie, w dodatku wcale nie sportowym, tylko w
    > prawie nie skręcającym mastodoncie jest całkiem niezłym porównaniem.

    Nie rozumiesz. Rzecz nie tylko w okiełznaniu. Chodzi o to, że
    skrzynki na 500Nm są. Ale o takie na 1000-1500+Nm, które do tego
    nie ważą tyle co samochód, to już trochę trudniej. Podobnie
    oddać do otoczenia 1MW, a ponad 3MW bez wożenia ze sobą cysterny
    na wodę to też spora różnica.

    Ilość problemów do rozwiązania nie wzrasta, wraz ze wzrostem
    mocy, liniowo.

    r.
    _____________

  • 39. Data: 2010-12-11 20:44:45
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Znaczy dowolna zbitka znaczków i nawiasów uzasadnia dowolną
    > bzdurę?

    nie bzdure a żart, a to zdecydowana różnica....

    > Nie rozumiesz. Rzecz nie tylko w okiełznaniu. Chodzi o to, że
    > skrzynki na 500Nm są. Ale o takie na 1000-1500+Nm, które do tego
    > nie ważą tyle co samochód, to już trochę trudniej.

    stary wyluzuj... bo Ci żyłka pęknie.
    (ps. choć tylko sie utwierdzam, ze mało wiesz o motocyklach)

    > Ilość problemów do rozwiązania nie wzrasta, wraz ze wzrostem
    > mocy, liniowo.

    udowadniasz, ze wielbłąd jest wielbłądem...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl