  • Data: 2016-09-27 22:08:40
    Temat: Re: 200 km/h w Polsce już dozwolone
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-27 o 12:54, megrims pisze:

    > Gierkówka jest zaprojektowana pod względem łuków drogi na 250 km/h.
    > Poszukajcie sobie kto i kiedy to projektował. Pod tym względem
    > jest lepiej niż na innych nowych S, gdzie czasem pójść 200 jest strach.

    A mnie zastanawia kto i na jakiej podstawie wyznacza tę prędkość?
    Są samochody, które w takich samych warunkach mogą pokonać pewien
    odcinek z prędkością powiedzmy 180km/h i nie zrobi to na nich
    najmniejszego wrażenia, są również takie, które przy 100 będą balansować
    na krawędzi utraty przyczepności.

    Mało tego wystarczy zmienić parę pierdół w zawieszeniu tego samego
    samochodu aby diametralnie zmienić jego zachowanie na drodze (czy to na
    plus czy na minus).

    Więc określanie jakiegoś tam limitu prędkości dla jednych może się
    okazać marginalną prędkością, której bezwarunkowo nie można przekraczać,
    dla innych z kolei marnym żartem... ;)

    Lewis