  • Data: 2011-09-27 15:37:31
    Temat: Re: 2 terabajty za niewiele ponad 200zl
    Od: "Latet" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przypomniało mi się. Gdy ten surowy dysk założyłem pod Win7
    > to podczas inicjacji dysku o coś mnie pytał.
    > O MBR czy… i to już zapomniałem ;)
    >
    > Jako się nie wiedziałem co odpowiedzieć partycje założyłem PartitionMagicem.
    > A jak należy poprawnie założyć tą partycje?

    Jak założysz po prostu normalnie zwykłą partycję pod Win7 (lub instalatorem
    Win7) to będzie OK.

    Możesz też to zrobić przy pomocy BootIT NG (o ile włączysz w nim opcję "2048
    Aligment") lub innego tego typu narzędzia uruchamianego z bootowalnej płyty CD.
    Pewnie Partition Magic też ma taką opcję, tylko jej nie włączyłeś.

    latet