    From: "kogutek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 2 lata za zabójstwo po pijanemu dwóch osób
    Date: Sat, 03 Jul 2010 21:34:05 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > "Pijany kierowca Dariusz C. zabił pod Proszowicami dwóch nastolatków. Właśnie
    > usłyszał wyrok dwóch lat więzienia."

    http://krakow.naszemiasto.pl/artykul/476302,po-pijan
    emu-zabil-dwoch-chlopcow-dostal-dwa-lata,id,t.html?k
    ategoria=663

    > Przecież to jest kpina. Dlaczego sądy tak łagodnie traktują coś takiego? Gość
    > powinien przecież stracić prawo jazdy do końca życia, o długiej odsiadce nie
    mówiąc.

    > --
    Chciałem zobaczyć w którym miejscu to było, opisali dokładnie "na pograniczu
    Opatkowic i Proszowic. Do skrzyżowania mieli około 30-40 metrów". Znalazłem to
    miejsce. Z pizzerii na Parkowej 10 szli ulicą Racławicką, bo to najkrótsza droga
    do wioski. Na zdjęciu widać że jest to teren zabudowany. Odcinek 300 metrów
    przed skrzyżowaniem jest prosty. Nie ma zakrętów, dobra widoczność. Tam na 100%
    były latarnie i teren zabudowany. Zatrzymał się po 80 metrach. Samochód jakim
    jechał ma w katalogu podaną długość drogi hamowania ze 100/h ok 40 metrów. Gdyby
    kierowca był trzeźwy i jechał z dopuszczalną prędkością, to w tamtych warunkach
    co najwyżej by zatrąbił. Gdyby dostał 5 lat, dożywotni zakaz kierowania czegoś
    bardziej skomplikowanym jak wrotki i zasądzone z urzędu bardzo wysokie
    odszkodowanie dla rodzin to byłbym do pewnego stopnia usatysfakcjonowany.
    Chociaż w takich sytuacjach lincz byłby najlepszym rozwiązaniem.