-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie?
Date: Tue, 4 May 2010 09:53:15 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 30
Message-ID: <hrojom$1ll$1@news.onet.pl>
References: <hr9quq$g0k$1@news.onet.pl> <hra2cp$5pl$1@news.onet.pl>
<hrc0es$emo$1@inews.gazeta.pl>
<c...@q...googlegroups.com>
<hre91h$9a2$1@inews.gazeta.pl> <hre95g$9pi$1@inews.gazeta.pl>
<hrjrdv$re4$1@news.onet.pl> <hrm3tj$l58$1@inews.gazeta.pl>
<hrmbco$dsn$1@news.onet.pl> <hrmiev$99v$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1272959574 1717 91.150.222.21 (4 May 2010 07:52:54 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 4 May 2010 07:52:54 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2277288
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
news:hrmiev$99v$1@inews.gazeta.pl...
"Jurand" <j...@i...pl> wrote in message
news:hrmbco$dsn$1@news.onet.pl...
>> Ja powiem to tak - jeśli nie masz kogoś w okolicy, kto nie zjadł zębów na
>> tych silnikach i kto Ci zrobi dokładny przegląd stanu silnika - to
>> absolutnie pod żadnym pozorem NIE KUPUJ samochodu z tą jednostką
>> napędową.
>
>> Czyli albo slabawe 1.9, albo dolozyc troche do rocznika i wziasc z 3.0..
>
> Albo dokładnie przeglądnąć auto przed zakupem. DOKŁADNIE. Z dynamicznym
> pomiarem parametrów pracy silnika włącznie. A to "słabawe" 1.9 w praktyce
> jest niewiele gorsze od wersji 2.5 TDI 150 KM, po chipie zjada ją na
> śniadanie, zrównując się z wersją 2.5 TDI 163 KM. I zadowala się spalaniem
> na poziomie 70% zużycia jednostki 2.5 TDI.
>Z dokladnym przegladem w zaufanym warsztacie moze byc klopot, szczegolnie
>jesli auto daleko od domu. Diesel to dla mnie i tak zlo konieczne z mocnej
>turbo benzyny, jezdzilem troche firmowym 1.9 130KM w A4 avant i jesli juz
>ma byc klekot, to niech przynajmniej ma te 200km i zbiera sie jakos. Tak
>czy inaczej dzieki za rady, bede polowac na cos blisko mojego mechanika.
No to w ogóle zapomnij o wersji 2.5 TDI, jeżeli A4 1.9 TDI 130 KM było dla
Ciebie o dużo za słabe.
Jurand.
Najnowsze wątki z tej grupy
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
Najnowsze wątki
- 2024-10-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-10-16 Jak dobrze zrobić dach drewutni?
- 2024-10-16 Warszawa => Dynamics 365 CRM Developer <=
- 2024-10-16 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-10-16 imigranci
- 2024-10-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-16 Białystok => Senior Developer React Native <=
- 2024-10-16 Białystok => Projektant/Programista React Native <=
- 2024-10-16 Namierzanie telefonu - Andrychów cd.
- 2024-10-16 Katowice => QA Inżynier <=
- 2024-10-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-10-16 Białystok => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-16 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-10-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=