eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie? › Re: 2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie?
    Date: Sat, 1 May 2010 03:09:37 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 42
    Message-ID: <hrfupk$d3p$1@news.onet.pl>
    References: <hr9quq$g0k$1@news.onet.pl> <4bda057e$0$2600$65785112@news.neostrada.pl>
    <187q7e9igw3a0$.1e6upqswt2w0t.dlg@40tude.net> <hrfckp$866$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1272675956 13433 91.150.222.21 (1 May 2010 01:05:56 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 1 May 2010 01:05:56 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2276591
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:hrfckp$866$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Adam Franik" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    > news:187q7e9igw3a0$.1e6upqswt2w0t.dlg@40tude.net...
    >> Dnia Fri, 30 Apr 2010 00:17:40 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
    >>
    >>> A tego się nie da jakoś prewencyjnie wymieniać? Choćby co 100kkm, bo
    >>> tyle to jeszcze podobno przeżywa.
    >>> Ile może kosztować taka pompa oleju?
    >>
    >> Jeżeli dobrze patrze to sama pompa (oryginalna VW) kosztuje ~620zł. Nie
    >> wiem tylko, czy nie trzeba tam jakichś dodatków jeszcze.
    >
    > Znalazłem coś interesującego na forum. Wybaczcie za linka ale inaczej nie
    > za bardzo da się przekazać
    > http://www.a4club.eu/index.php?topic=7394.msg140114#
    msg140114
    >
    > Wynika z niego, że Audi zaprzestało produkcji zębatek zaraz po zakończeniu
    > okresu gwarancyjnego na te silniki.
    > Została opcja wymiany skrzynki ze zmienionym rozwiązaniem technicznym na
    > koła zębate zamiast łańcuszka
    > Cena tej skrzyneczki to tyle ile silnik, duzo młodszy bo po 2007 roku,
    > mocniejszy, bez tego gównianego rozwiazania i z nie pekającą głowicą.
    > Wnioski po przeczytaniu tego wątku - kupując jakiekolwiek auto z tym
    > nieszczesnym silnikiem należy w jak najszybszym tempie wymienić silnik na
    > model po 2007 a stary sprzedać puki jest warty wiecej niż kupa złomu.
    > Oczywiście do kosztu zakupu auta koniecznie od razu doliczyć te pare
    > tysięcy.
    >
    > A więc kupując auto za 50k od razu przeliczyć że kosztuje 58k PLN
    >

    Dokładniej - takiego napędu pompy olejowej (łańcuch) nie spotyka się już w
    silnikach począwszy od roku modelowego 2006.

    Jurand.
    > Pozdrawiam.
    >
    > --
    > Irokez

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: