    From: "Irokez" <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 2.0TDI - czy naprawdę ryzyko awarii jest tak wielkie?
    Date: Fri, 30 Apr 2010 21:56:03 +0200

    Użytkownik "Adam Franik" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:187q7e9igw3a0$.1e6upqswt2w0t.dlg@40tude.net...

    > Jeżeli dobrze patrze to sama pompa (oryginalna VW) kosztuje ~620zł. Nie
    > wiem tylko, czy nie trzeba tam jakichś dodatków jeszcze.

    Znalazłem coś interesującego na forum. Wybaczcie za linka ale inaczej nie za
    bardzo da się przekazać
    http://www.a4club.eu/index.php?topic=7394.msg140114#
    msg140114

    Wynika z niego, że Audi zaprzestało produkcji zębatek zaraz po zakończeniu
    okresu gwarancyjnego na te silniki.
    Została opcja wymiany skrzynki ze zmienionym rozwiązaniem technicznym na
    koła zębate zamiast łańcuszka
    Cena tej skrzyneczki to tyle ile silnik, duzo młodszy bo po 2007 roku,
    mocniejszy, bez tego gównianego rozwiazania i z nie pekającą głowicą.
    Wnioski po przeczytaniu tego wątku - kupując jakiekolwiek auto z tym
    nieszczesnym silnikiem należy w jak najszybszym tempie wymienić silnik na
    model po 2007 a stary sprzedać puki jest warty wiecej niż kupa złomu.
    Oczywiście do kosztu zakupu auta koniecznie od razu doliczyć te pare
    tysięcy.

    A więc kupując auto za 50k od razu przeliczyć że kosztuje 58k PLN

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez