eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 32

  • 11. Data: 2011-09-13 14:00:43
    Temat: Re: 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
    Od: "Agent" <w...@o...ue>


    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
    wiadomości news:j4n869$svh$1@node2.news.atman.pl...
    >W dniu 11-09-13 11:08, ArekM pisze:
    >
    >> W kazdym aucie? Czy moze tylko vw? :)
    >
    > Bzdury piszą 'i koniec kropka'. ZTCW to w Audi A4 B7 była jakaś seria,
    > która miała problemy ze smarowaniem (ale tym Audi chyba się nie
    > interesujesz?) i w Passacie. Tylko, że to były silniki jakiś czas temu
    > produkowane, obecne wsadzane do A4 B8 2.0TDI (musiałbyś sprawdzić co
    > wsadzają do Octavii, Leonów itp) to inne silniki, lepiej się czipują,
    > mniej palą i nie ma z nimi problemów.
    >
    A czy ta poprawa nie jest czasem od momentu jak zastąpili pompowrtryski CR?


  • 12. Data: 2011-09-13 15:41:33
    Temat: Re: 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-13 10:45, ArekM pisze:
    > Witam!
    >
    > Co brac? :)
    >
    >
    > W gre wchodzi albo bmw e90/e91 - 320D lub cos z dwulitrówka TDI od vag'a
    > (leon, octavia, superb, passat lub audi).
    >
    > Czy to TDI jest naprawde takie złe, jak sie o nim pisze / mówi?
    >
    >

    BMW :)


  • 13. Data: 2011-09-13 16:21:50
    Temat: Re: 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 11-09-13 14:00, Agent pisze:

    > A czy ta poprawa nie jest czasem od momentu jak zastąpili pompowrtryski CR?

    Też z tego powodu. Najbardziej zauważalne przy przejściu z PD na CR to
    spalanie (różne źródła donoszą, że jest niższe niż w 1.9TDI 130KM co dla
    mnie jest szokiem, bo 2.0TDI 170KM CR w Pasku chlało niesamowite ilości
    ON w mieście) i kultura pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej


  • 14. Data: 2011-09-13 17:05:49
    Temat: Re: 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    ArekM wrote:

    > Witam!
    >
    > Co brac? :)
    >
    >
    > W gre wchodzi albo bmw e90/e91 - 320D lub cos z dwulitrówka TDI od
    > vag'a (leon, octavia, superb, passat lub audi).

    Ja bym zdecydowanie wybrał BMW. Nawet biorąc pod uwagę że będzie
    wyraźnie ciaśniejsze. No, może tylko od leona nie będzie
    ciaśniejsze...

    Szczególnie jeśli jeździsz w dłuższe trasy - po prostu jest
    znacznie lepiej wyciszony.

    --
    Pozdro
    Massai


  • 15. Data: 2011-09-13 18:24:41
    Temat: Re: 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
    news:17ypc3ibqckvp$.dlg@lepper.institute.com...
    > Dnia Tue, 13 Sep 2011 11:10:58 +0200, Lewis napisał(a):
    >> W każdym aucie z tym silnikiem, nawet OIDP któryś duży japoniec ma te
    >> silniki...
    >> Outlander?? Czy coś w tym stylu
    > Miał. Szybko zrezygnowali i przeszli na HDi 2.2 DW12, zwłaszcza, że i tak
    > były montowane w klonach C-Crosser i 4007

    Nie dziwie się, takiego parcha Japoniec sobie założył... ;)

    --
    Irokez


  • 16. Data: 2011-09-13 18:25:24
    Temat: Re: 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
    Od: cart <a...@n...ma>

    Maciej Browarczyk <m...@N...org> napisał(a):

    >W dniu 11-09-13 14:00, Agent pisze:
    >
    >> A czy ta poprawa nie jest czasem od momentu jak zastąpili pompowrtryski CR?
    >
    >Też z tego powodu. Najbardziej zauważalne przy przejściu z PD na CR to
    >spalanie (różne źródła donoszą, że jest niższe niż w 1.9TDI 130KM co dla
    >mnie jest szokiem, bo 2.0TDI 170KM CR w Pasku chlało niesamowite ilości
    >ON w mieście) i kultura pracy.

    2.0TDI w Golfie (2010) 8 w mieście i 6 w trasie przy _mocnym_ deptaniu.
    Samochód przyśpiesza jak wariat.


  • 17. Data: 2011-09-13 18:26:56
    Temat: Re: 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
    Od: Olo <a...@d...pl>

    W dniu 2011-09-13 10:45, ArekM pisze:
    > Witam!
    >
    > Co brac? :)
    >
    >
    > W gre wchodzi albo bmw e90/e91 - 320D lub cos z dwulitrówka TDI od vag'a
    > (leon, octavia, superb, passat lub audi).
    >
    > Czy to TDI jest naprawde takie złe, jak sie o nim pisze / mówi?
    >
    >

    2.0 vag'a to nie czasem ten silnik co pompa oleju napędzana jest
    wycierającym się w walec imbusikiem? Wtedy zatarcie gwarantowane :)

    BMW to BMW - poza silnikiem nie widzisz znaczącej różnicy? :)


  • 18. Data: 2011-09-13 18:27:12
    Temat: Re: 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "ArekM" <a...@j...com> napisał w wiadomości
    news:j4n56n$9kp$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam!
    > Co brac? :)
    > W gre wchodzi albo bmw e90/e91 - 320D lub cos z dwulitrówka TDI od vag'a
    > (leon, octavia, superb, passat lub audi).
    > Czy to TDI jest naprawde takie złe, jak sie o nim pisze / mówi?

    Nawet Dacię bierz, byle nie tego TDI

    --
    Irokez


  • 19. Data: 2011-09-13 18:30:09
    Temat: Re: 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Olo" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:j4o08c$o6g$1@news.onet.pl...
    > 2.0 vag'a to nie czasem ten silnik co pompa oleju napędzana jest
    > wycierającym się w walec imbusikiem? Wtedy zatarcie gwarantowane :)

    Dokładnie.
    I pompą oleju na łańcuchu jak z roweru Romet i z zębatkami z ołowiu chyba
    (któreś tam partie, patrz forum Audi z fotkami).
    No i pękające głowice, kolebiące się wtryski które wlewają paliwo do oleju
    (rozżedzony olej zaciera silnik), itp itd.
    Poszukać sporo informacji na ten temat jest.

    --
    Irokez


  • 20. Data: 2011-09-13 18:40:00
    Temat: Re: 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
    Od: Olo <a...@d...pl>

    W dniu 2011-09-13 18:30, Irokez pisze:
    > Użytkownik "Olo" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
    > news:j4o08c$o6g$1@news.onet.pl...
    >> 2.0 vag'a to nie czasem ten silnik co pompa oleju napędzana jest
    >> wycierającym się w walec imbusikiem? Wtedy zatarcie gwarantowane :)
    >
    > Dokładnie.
    > I pompą oleju na łańcuchu jak z roweru Romet i z zębatkami z ołowiu
    > chyba (któreś tam partie, patrz forum Audi z fotkami).

    taaa kojarze :) i zębatka z wycierającymi się zębami , masakra :)

    > No i pękające głowice, kolebiące się wtryski które wlewają paliwo do
    > oleju (rozżedzony olej zaciera silnik), itp itd.

    na pękające głowice to chyba nie tylko ten silnik cierpi ?

strony : 1 . [ 2 ] . 3 . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: