-
21. Data: 2011-09-13 18:54:16
Temat: Re: 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 13-09-2011 18:30, Irokez pisze:
> Dokładnie.
> I pompą oleju na łańcuchu jak z roweru Romet i z zębatkami z ołowiu
> chyba (któreś tam partie, patrz forum Audi z fotkami).
> No i pękające głowice, kolebiące się wtryski które wlewają paliwo do
> oleju (rozżedzony olej zaciera silnik), itp itd.
> Poszukać sporo informacji na ten temat jest.
Zapomniałeś dodać, że chodzi o pierwsze lata produkcji.
Pozdrawiam
Paweł
-
22. Data: 2011-09-13 19:44:05
Temat: Re: 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Od: to <t...@x...abc>
begin cart
> 2.0TDI w Golfie (2010) 8 w mieście i 6 w trasie przy _mocnym_ deptaniu.
> Samochód przyśpiesza jak wariat.
...przez 1000 rpm. ;)
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
-
23. Data: 2011-09-13 19:44:07
Temat: Re: 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Od: "Irokez" <n...@e...pl>
Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
news:j4o1u8$eno$1@mx1.internetia.pl...
> W dniu 13-09-2011 18:30, Irokez pisze:
>> Dokładnie.
>> I pompą oleju na łańcuchu jak z roweru Romet i z zębatkami z ołowiu
>> chyba (któreś tam partie, patrz forum Audi z fotkami).
>> No i pękające głowice, kolebiące się wtryski które wlewają paliwo do
>> oleju (rozżedzony olej zaciera silnik), itp itd.
>> Poszukać sporo informacji na ten temat jest.
> Zapomniałeś dodać, że chodzi o pierwsze lata produkcji.
Te z łańcuchem to chyba ze 2 lata.
Autor nie napisał czy nowe chce z salonu czy używkę, więc lepiej
poinformować.
Zwłaszcza że niesamowity wysyp jest Pasków itp. z 2.0TDI 140KM.
Starego dobrego 1.9TDI zdecydowanie mniej jest.
--
Irokez
-
24. Data: 2011-09-13 20:16:18
Temat: Re: 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>
Dnia Tue, 13 Sep 2011 19:44:07 +0200, Irokez na pl.misc.samochody
napisał(a):
> Zwłaszcza że niesamowity wysyp jest Pasków itp. z 2.0TDI 140KM.
> Starego dobrego 1.9TDI zdecydowanie mniej jest.
Bo 1.9 w B6 to taki biały kruk :) Tak samo jak 2.0 TDI w B5 ;-)
--
Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl
"Przerwać palenie? Nic łatwiejszego! Przerywałem już trzydzieści razy! Mark
Twain (właśc. Samuel Langhorne Clemens, 1835 - 1910)"
-
25. Data: 2011-09-13 21:40:21
Temat: Re: 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Od: n...@o...pl
Witam serdecznie.
...
> 2.0TDI w Golfie (2010) 8 w mieście i 6 w trasie przy _mocnym_ deptaniu.
...
Zupełnie jak dwa razy większa szafa X-Trail z 2.0 dCI.
Pozdrawiam.
Sebastian
http://speedyelise.fora.pl
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
26. Data: 2011-09-13 21:56:38
Temat: Re: 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Od: "Irokez" <n...@e...pl>
Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e...@...sigu.invalid> napisał w wiadomości
news:13l31xjzfzjc9$.zp47gl4rtk2o.dlg@40tude.net...
> Dnia Tue, 13 Sep 2011 19:44:07 +0200, Irokez na pl.misc.samochody
> napisał(a):
>> Zwłaszcza że niesamowity wysyp jest Pasków itp. z 2.0TDI 140KM.
>> Starego dobrego 1.9TDI zdecydowanie mniej jest.
> Bo 1.9 w B6 to taki biały kruk :) Tak samo jak 2.0 TDI w B5 ;-)
Dlatego można powiedzieć, że dobry Passat skończył się na modelu B5.
--
Irokez
-
27. Data: 2011-09-13 21:57:44
Temat: Re: 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2011-09-13 21:56, Irokez pisze:
> Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e...@...sigu.invalid> napisał w
> wiadomości news:13l31xjzfzjc9$.zp47gl4rtk2o.dlg@40tude.net...
>> Dnia Tue, 13 Sep 2011 19:44:07 +0200, Irokez na pl.misc.samochody
>> napisał(a):
>>> Zwłaszcza że niesamowity wysyp jest Pasków itp. z 2.0TDI 140KM.
>>> Starego dobrego 1.9TDI zdecydowanie mniej jest.
>> Bo 1.9 w B6 to taki biały kruk :) Tak samo jak 2.0 TDI w B5 ;-)
>
> Dlatego można powiedzieć, że dobry Passat skończył się na modelu B5.
>
Dobry vag skończył się w 1997r ;)
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
-
28. Data: 2011-09-13 22:29:27
Temat: Re: 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Od: Grejon <g...@g...com>
W dniu 2011-09-13 21:57, Lewis pisze:
> Dobry vag skończył się
... na Kill'em all
--
Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi
-
29. Data: 2011-09-13 22:32:11
Temat: Re: 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2011-09-13 22:29, Grejon pisze:
> W dniu 2011-09-13 21:57, Lewis pisze:
>
>> Dobry vag skończył się
>
> ... na Kill'em all
>
IDDQD i IDKFA do tego DNKROZZ i DNSTUFF i można kupować każde, nawet
najbardziej nieudane auto ;P
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
-
30. Data: 2011-09-13 23:29:39
Temat: Re: 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
W dniu 2011-09-13 21:57, Lewis pisze:
> W dniu 2011-09-13 21:56, Irokez pisze:
>> Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e...@...sigu.invalid> napisał w
>> wiadomości news:13l31xjzfzjc9$.zp47gl4rtk2o.dlg@40tude.net...
>>> Dnia Tue, 13 Sep 2011 19:44:07 +0200, Irokez na pl.misc.samochody
>>> napisał(a):
>>>> Zwłaszcza że niesamowity wysyp jest Pasków itp. z 2.0TDI 140KM.
>>>> Starego dobrego 1.9TDI zdecydowanie mniej jest.
>>> Bo 1.9 w B6 to taki biały kruk :) Tak samo jak 2.0 TDI w B5 ;-)
>>
>> Dlatego można powiedzieć, że dobry Passat skończył się na modelu B5.
>>
>
> Dobry vag skończył się
>
A kiedykolwiek się zaczął? ;)
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."