  • 21. Data: 2017-02-04 20:12:55
    Temat: Re: 2.02.2017
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-02-02 o 19:59, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    > To teoria, czy praktyka ?
    > Bo dzis juz chyba znamy odpowiedz :-)
    >
    > Na gubienie danych przez Orange bylo tu narzekanie, no ale powyzej
    > pytano o Plusa.
    >
    > Virgin na przeniesiony numer, czyli dowod widzial w gdzies w system
    > wpisal, najpierw slal sms przypominajace o przeniesieniu, a potem
    > "wyslij sms na nr ... aby potwierdzic dane do rejestracji".

    Numer musi być zarejestrowany na zasadach ustawy - tej która nakazuje
    wyłączenie 2 lutego. Wcześniejsze rejestracje odbywały się na zasadach
    regulaminu Plusa. Wystarczy(ło) wysłać bezpłatnego SMSa na odpowiedni
    numer w Plusie z ciągiem znaków STATUS, aby się dowiedzieć, czy numer
    jest traktowany jako zarejestrowany na zasadach ustawy, czy nie. A
    teraz, to już chyba wystarczy włączyć telefon z taką kartą, żeby się
    przekonać, czy działa, czy nie.