eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody2.0 HDI świece żaroweRe: 2.0 HDI ?wiece ?arowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.onet
    .pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Agent" <w...@o...ue>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 2.0 HDI ?wiece ?arowe
    Date: Thu, 23 Dec 2010 14:36:35 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 22
    Message-ID: <ievj94$egp$1@news.onet.pl>
    References: <ieqchh$nvp$1@inews.gazeta.pl> <ieqd3q$7jl$1@news.onet.pl>
    <ieqe46$4dn$1@inews.gazeta.pl> <ier43m$5c0$1@news.dialog.net.pl>
    <ies4qv$b80$1@news.onet.pl> <iesc6c$q0q$1@news.dialog.net.pl>
    <iesfna$agg$1@news.onet.pl> <8...@k...swps.edu.pl>
    <iesosj$9ug$1@news.onet.pl> <u...@k...swps.edu.pl>
    <ieusq3$v0c$1@news.onet.pl> <iev15l$f62$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1293111396 14873 213.17.193.243 (23 Dec 2010 13:36:36 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Dec 2010 13:36:36 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2337049
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:iev15l$f62$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Agent" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:ieusq3$v0c$...@n...onet.pl...
    >
    >>Nie mogę sobie wyobraźnić aby silnik który kręci na tyle żwawo że nie
    >>można zauważyc różnicy pomiedzy normalnym kręceniem nie zapalił z powodu
    >>za małych obrotów. Ciśnienie na CR musi byc oczywiście odpowiednie ale to
    >>jest zapewnione przy "jako takim" kręceniu. Jakoś tego nie czuję co
    >>piszesz. Masz opis tego gdzieś?
    >
    > W 1.9 dCi minimalne prędkość obrotowa przy której możliwy jest rozruch
    > wynosi 300 obr/min
    > (źródło - Instrukcja serwisowa, rozdział 13B - układ wtrysku diesel)
    > Poniżej tej prędkości komputer wtrysku nie zezwala na rozruch.
    >
    > Wprawdzie dyskusja dotyczy HDI - ale raczej jest podobnie.
    >
    Może i racja. Chociaż kłóci sie to z logiką jeśli auto mogłoby odpalic a nie
    odpali bo sterownik blokuje

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: