  • Data: 2011-06-18 20:20:40
    Temat: Re: 2.0 16v eco tec - czujnik polozenia walka rozrzadu
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ramzes" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ithq05$sg9$1@inews.gazeta.pl...
    check i ta sama wada, pozniej znowu wykasowalem blad i
    > samochod jezdzi.
    > Co to moze byc? Przeciez nie bede caly czas kasowal bledu i myslal ze
    > wszystko OK. Acha jak sie pali check samochod nie ma mocy i wiecej pali.
    > Dziękuje za wskazówki.

    obawiam sie, ze akurat oplowskie x20xev są bardzo wybredne co do czujnikó
    wałków rozrządu.
    W praktyce da sie dobrać zamiennik, ale łatwiej jest jednak kupić oryginał,
    bo jeszcze nie spotkałem sie z osobą w sklepie, która potrafila go dobrać.

    Jak będziesz zainteresowany napisz na prv, odszukam maila od znajomego,
    który jest w temacie biegły.

    Tak czy inaczej czeka Cie ponowna wymiana czujnika i Twoje problemy sie
    skonczą

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl