  • Data: 2009-12-27 17:33:39
    Temat: Re: 19 gr mBank
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-12-27 19:01, W pisze:

    > Teoretycznie wczoraj na stronie jeszcze wisiała, więc pewnie obowiązuje

    No niby udało mi się zamówić przez przeniesienie numeru, więc chyba działa

    > Jeżeli za plotkę uważasz zapis z regulaminu to gratuluję ;)
    > (a co będzie potem, to jedynie wróżenie z fusów...)

    pytałem się czy były jakieś plotki czy będą przedłużali tą promocję, czy
    dadzą coś lepszego itp. itd. O takie plotki się pytałem :)

    PS. dadzą mi jakieś ostrzeżenie, że koniec z Orange?
    Mam na koncie jeszcze jakieś 20 zł i szkoda by je orangutanowi oddawać.