  • 31. Data: 2019-11-29 09:16:33
    Temat: Re: 18 wypadków. Zenka naszła chuć.
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1d750a44-0c51-452a-a5d3-3eb5e55f2c1b@googlegrou
    ps.com...

    > wiesz gdzie możesz próbować mnie pocałować, przez papierek oczywiście.

    Zenek
    nie zapraszaj mnie do igraszek; źle trafiłeś.
    Szukaj partnera wśród innych.

  • 32. Data: 2019-11-29 09:52:55
    Temat: Re: 18 wypadków. Na przejściu.
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "dantes" <d...@q...com> napisał w wiadomości

    > Nie. Dopiero, wówczas gdy postawi drugą.

    Tylko policjant, lub Sąd może to rozstrzygnąć.
    Przypuszczam, że potwierdzą mój pogląd, czyli gdy pieszy postawi
    jedną stopę na przejściu to już jest na przejściu.

  • 33. Data: 2019-11-29 10:07:07
    Temat: Re: 18 wypadków w Krakowie z winy pieszych
    Od: "BaX" <n...@g...com>

    Użytkownik "FreyKol" <o...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Dostaniesz propozycję, na miejscu, tu i teraz :
    > mandat, albo Sąd.

    Czyli jednak motyw finansowy, ustawa tania, szybko sie w mandatach zwroci.
    Po co budować bezpieczne przejścia, przecież nie o bezpieczeństwo pieszego
    tu chodzi.