    From: "Ciemny" <a...@w...lhs.pl-na.tej.stron.ie>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: 16xRJ-45 problem
    Date: Tue, 13 Sep 2011 22:35:39 +0200

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:j4oct6$f7b$1@news.onet.pl...

    > To ciekawe, bo zarówno ja jak i znajomi robili zamówienia detaliczne, i
    > nie było problemów.

    To ja mam pecha w takim razie.
    Na przestrzeni paru lat miałem parę zamówień na kilkaset zł
    wycofanych po kilkutygodniowym oczekiwaniu na zamówiony towar,
    bo "cała dostawa poszła do kluczowego klienta".
    Ostatnio nacięli mnie na kosztach przesyłki, wykazując przy tym zero
    proklienckiego podejścia. Poszło o 4 zł, ale nie lubię być robiony w ch...
    zwłaszcza przy kosztach przesyłki rzędu 16-20 zł.
    Handlowiec niemiły, korespondencja zdawkowa.
    Gdyby był kobietą to mógłbym to sobie wytłumaczyć tym, że ma "te dni".
    Poprosiłem o usunięcie konta (nawet takiej opcji nie ma dostępnej w
    e-sklepie)
    i rozstałem się bez żalu. Chyba zamówienia <1kzł to dla nich zło konieczne.

    Pozdr. TC