    From: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 150 000 km skodą roomster ;)
    Date: Tue, 05 Feb 2013 10:44:08 +0100

    W dniu 2013-02-04 20:39, ZS pisze:

    > Przesadzacie. Sąsiad obok kupił 6 letniego passata diesla i robi 20000
    > rocznie. (nie dojeżdża do pracy). Jak pracuje się na miejscu to gdzie
    > można zrobić więcej niż 20-30tys?

    słowem klucz jest tu "6-letniego", za 6-letniego passata diesla płaci
    się tyle samo co za benzyniaka i mniej niż za małą nową pierdziawkę

    Mamy 10 letniego od nowości P 206

    ale tego typu samochody są przewidziane do małych przebiegów, nowy
    kosztuje 30 czy 40 tys zł, a nie 200 tyś...

    > W Niemczech jest podobnie. Jeszcze częściej mają po dwa samochody. Tylko
    > że jak ktoś kupuje nowego passata w dieslu to raczej po to żeby jeździć.
    > Brat ostatnio kupował 207 benzynę od Niemki. Mieli jako drugi samochód
    > do podwożenia dzieci i na zakupy, 2006r. 68tys zrobione. W środku jak
    > nowy, przeglądy i książka i nikt mi nie wmówi że kobieta przekręcała
    > licznik:) Choć oczywiście w Polsce za tą cenę mógł kupić 2 lata młodszy:)

    ja wczoraj przeglądałem mobile.de. Interesowało mnie BMW 5 z rocznika
    ok. 2000. Mniej więcej połowa tych aut ma >300tyś km (nie wypowiem się
    na temat tej drugiej połowy która ma ok. 200.000km, choć IMO niestety
    część z nich też może być kręcona), łatwo trafić egzemplarz z 480000km
    (choć ze zużycia elementów to wygląda na skręcony z 700.000, bo mój
    pewnie ma ponad 400.000km a zużycia takiego nie widać.
    Jak te auta trafiają do Polski to praktycznie ŻADNE nie ma ponad
    300.000! Jak myślisz- dlatego że handlarze kupują te mniej zajechane
    egzemplarze, a te z większym przebiegiem zostają w .DE?

    Nie mówię że nie ma wyjątków, mój ojciec ma od nowości Octavię TDI 110KM
    z 2001 roku i przebieg chyba 90.000km (za nową dał chyba 70.000zł), tyle
    że on nie chce jej sprzedać...

    Lukasz