  • 71. Data: 2010-10-28 12:54:33
    Temat: Re: 140 km/h na autostradzie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości
    news:4cc95591$0$27024$65785112@news.neostrada.pl...

    > Przyjmij do wiadomości z pokorą,

    To Ty przyjmij z pokorą, że czepianie się nieistotnego dla przekazu słówka
    jest po prostu głupie i niepotrzebne.

    > a nie brnij dalej. Mnie akurat drażni jak ktoś bajki opowiada.

    Bajki to bym opowiadał, gdyby dyskusja była na temat "czy większość
    liczników zawyża o 10%, czy jest to 49%, czy 10%".
    Ale temat był inny i powyższy fakt przy tym temacie był totalnie nieistotny.
    Jak Cię drażni tam "większość" to zastąp to słowo innym np. "część" i jedź
    dalej, skup się na przekazie.

  • 72. Data: 2010-10-28 15:35:11
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Wed, 27 Oct 2010 20:01:27 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > U mnie dopiero przy 320. Przy 200 pali 6/100, a poniżej 100km/h co 300km
    > muszę się zatrzymać i zlać nadmiar paliwa.
    No stary to sie o klopoty prosisz tak przyznajac publicznie. Koncesje na
    wytwarzanie paliw plynnych masz? Prowadzisz szczegolny nadzor podatkowy?
    Odprowadzasz akcyze? :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 73. Data: 2010-10-28 16:20:48
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-28, Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl> wrote:

    > No stary to sie o klopoty prosisz tak przyznajac publicznie. Koncesje na
    > wytwarzanie paliw plynnych masz? Prowadzisz szczegolny nadzor podatkowy?
    > Odprowadzasz akcyze? :)

    Wybieram bramkę numer dwa i się przyznaję, że nie jeżdżę poniżej
    100km/h.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 74. Data: 2010-10-29 14:28:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzysiek82" wrote in message
    > Podstawowe pytanie po co jechać szybciej? Im bardziej wciśnięty pedał w
    > podłogę tym więcej złotówek ucieka z portfela i to nie tylko na paliwo. W
    > sumie same wady. Autostrada jest po to żeby po niej przejechać w miarę
    > bezpiecznie bez stania w korkach a nie żeby trzymać pedał gazu wciśnięty w
    > podłogę.

    Mam nadzieję że z taką filozofią trzymasz się kurczowo prawego pasa ;-)

  • 75. Data: 2010-10-30 11:59:46
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-10-28 10:33:27 +0200, Scypio <s...@p...fm> said:

    > A przy trasie liczącej kilkaset kilometrów dochodzi pytanie czy warto

    ...robić przerwy zdrowe dla kierowcy, pasażerów i dla potencjalnych ofiar.

    Po 3 godzinach w aucie zaczyna robić się po prostu nudno.
    A w tym czasie przejedziesz 250, 300, 450 km...
    :-)

    --
    Bydlę

  • 76. Data: 2010-10-30 18:33:31
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-30 11:59, Bydlę pisze:
    > Po 3 godzinach w aucie zaczyna robić się po prostu nudno.
    > A w tym czasie przejedziesz 250, 300, 450 km...
    > :-)

    Co Cię będzie kosztowało odpowiednio 70, 90, 200zł. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 77. Data: 2010-10-30 21:26:24
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-10-30 18:33:31 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> said:

    > Co Cię będzie kosztowało odpowiednio 70, 90, 200zł. :P

    Co do zasady - tak.
    Ale chciałem podkreślić sporą różnicę w dystansie w danym czasie.
    Przy niewielkim i akceptowalnym wzroście ceny.

    (a mnie kosztowałoby to: 50, 72, 126 zł :p)

    --
    Bydlę