  • 61. Data: 2010-10-28 11:07:19
    Temat: Re: 140 km/h na autostradzie
    Od: Scypio <s...@p...fm>

    Dnia Thu, 28 Oct 2010 10:45:15 +0200, Cavallino napisal(a):

    > Bez jaj, nie ma nic bardziej męczącego niż wleczenie się, zwłaszcza po
    > autostradzie.

    No wiesz, jedziesz sobie te 150-160 km/h środkowym pasem, cały czas
    wyprzedzasz jakieś samochody więc szczególnie nudno nie jest, patrzysz
    szybkie auta na lewym, ogólny chilloucik :)

    Z drugiej strony - sypiesz 200km/h lewym pasem, cały czas musisz mieć oczy
    dookoła głowy bo ktoś może z prawej wskoczyć, trzeba uciekać przed tymi co
    sypią 250, głośno jest (a może to tylko te moje szyby bez ramek) i jeszcze
    ta świadomość, że trzeba będzie znowu tankować...

    pozdrawiam,
    --
    scypio

  • 62. Data: 2010-10-28 11:43:56
    Od: AL <a...@s...tam>

    Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Mój licznik do +/- 170km/h idzie łeb w łeb z gpsem, potem lekko zaniża
    > (jakieś 4-5 przy > 200).

    predkosciomierz powinien zawyzac wskazania
    (tolerancja w licznikach ustawiana jest na + 0-10% od predkosci
    faktycznej).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 63. Data: 2010-10-28 11:54:26
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-28, AL <a...@s...tam> wrote:

    > predkosciomierz powinien zawyzac wskazania
    > (tolerancja w licznikach ustawiana jest na + 0-10% od predkosci
    > faktycznej).

    Wiem. Ale fakt, że mogę mieć inne opony - a mówimy o błędzie raptem 2%.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 64. Data: 2010-10-28 11:59:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Oct 2010, Tomasz Pyra wrote:

    > Pomysł że ograniczenie 140, ale wolno 150

    Nie, *nie wolno*.
    A to, że czegoś nie wolno ale nie jest karane widać nie mieści się
    w głowie ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 65. Data: 2010-10-28 12:20:42
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2010-10-27 23:22, Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości

    > Niby dlaczego?

    Bo założyłeś, że _większość_ samochodów zawyża o 10%

    > 10% to żaden wyczyn, zwłaszcza przy większych prędkościach.

    Przy właściwym doborze rozmiaru kół oraz ciśnienia w nich ? Nie sądze
    aby w większości.

    Mój podstawowy samochód wskazuje ~3km/h więcej niż prędkość faktyczna i
    to niezależnie
    od prędkości. Rajdówka również trzyma różnicę dość równo.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 66. Data: 2010-10-28 12:23:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości
    40-kmh-na-autostradzie-120-kmh_158124.html

    > Przecież mówiłem, że krok, a nie cała droga.
    > Pamiętam z czym się wiąże ta ustawa.

    Masz nadzieje ze predkosc podniosa, a na system zabraknie pieniedzy
    ?
    Unia ma sypnac groszem :-(

    300 dodatkowych osob w ITD bedzie tylko mandaty wysylac :-)

    Nadzieja w tym ze ze latwo uslyszysz przez CB gdzie krokodylki
    stoja, i w koncu nie wiem - SM bedzie mogla wystawiac mandaty na
    wlasne konto, czy beda musieli przekazac dane do ITD ?

    J.

  • 67. Data: 2010-10-28 12:25:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>
    > Nie, *nie wolno*.
    > A to, że czegoś nie wolno ale nie jest karane widać nie mieści
    > się
    > w głowie ;)

    No bo skoro nie ma kary, to wolno :-)

    J.

  • 68. Data: 2010-10-28 12:27:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Bo założyłeś, że _większość_ samochodów zawyża o 10%

    Naprawdę uważasz że najważniejszą treścią zawartą w tym zdaniu było słowo
    "większość"?
    Jak ja uwielbiam takich internetowych czepiaczy do nieistotnego słówka.

    HINT: to czy większość czy nie większość było NAJMNIEJ istotną kwestią w tym
    zdaniu, wręcz nie mającą ŻADNEGO znaczenia i nie wartą nawet jednej linijki
    posta.

  • 69. Data: 2010-10-28 12:29:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>
    40-kmh-na-autostradzie-120-kmh_158124.html

    > Masz nadzieje ze predkosc podniosa, a na system zabraknie pieniedzy ?

    Niekoniecznie - alw wolę nawet 1000 działających radarów ustawionych w miarę
    z sensem niż 5000 budek na ptaki stawianych gdzie popadnie.

    > 300 dodatkowych osob w ITD bedzie tylko mandaty wysylac :-)

    A myślisz że wiejskich straszników to ilu wysyła?

  • 70. Data: 2010-10-28 12:50:57
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2010-10-28 12:27, Cavallino wrote:

    > Naprawdę uważasz że najważniejszą treścią zawartą w tym zdaniu było
    > słowo "większość"?

    Przyjmij do wiadomości z pokorą, a nie brnij dalej. Mnie akurat drażni
    jak ktoś bajki opowiada.

    Wracając do sedna. Dozwolone 150 na autostradzie byłoby sensowniejsze -
    z obserwacji widzę, że niewiele osób przekracza te wartości (150-160) a
    jakoś o wypadkach nie słychać.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik