  • 51. Data: 2010-10-28 00:22:57
    Temat: Re: 140 km/h na autostradzie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Oct 2010 00:07:34 +0200, Rafał Grzelak wrote:

    >Pasuje - przed jednymi wyborami obiecali, przed nastepnymi sfinalizuja.
    >;)
    >Podniesienie ograniczenia na nieistniejacych a i tak juz k...wsko
    >drogich autostradach do mnie nie trafia.

    Ja tam chwilowo nie narzekam - mam ponad 400km i to bezplatnej :-)

    >Ciekaw jestem co wymysla z fotoradarami - watpie, zeby nagle zaczely byc
    >wykorzysywane do faktycznej poprawy bezpieczenstwa, bo biznes maja na
    >tym niezly (chociaz mam nadzieje, ze sie myle).

    W zasadzie to juz wymyslili, tylko trzeba sie wczytac co dokladnie.

    Wstepnie widze pare ciekawostek.

    J.

  • 52. Data: 2010-10-28 02:11:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Oct 2010 13:42:36 +0200, Cavallino wrote:
> [...]
    40-kmh-na-autostradzie-120-kmh_158124.html

    >Wreszcie jakiś krok w prawidłowym kierunku.

    Tak to jest jak sie czyta doniesienia gazetowe zamiast tekstow
    zrodlowych :-P

    http://orka.sejm.gov.pl/proc6.nsf/opisy/3179.htm
    projekt ustawy dotyczy stworzenia w strukturze Głównego Inspektoratu
    Drogowego systemu automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym

    Niestety - pdf dali zabezpieczony i nie mozna latwo skopiowac, ale
    lektura uzasadnienia nie budzi watpliwosci - poniewaz glowna przyczyna
    wypadkow jest nadmierna predkosc, tu nie chodzi o podniesienie
    predkosci, tylko o ich zmniejszenie :-(

    O ile pamietam to juz raz bylo przeglosowane, ale wtedy tamten zly i
    niedobry Prezydent zlosliwie odmowil podpisu.

    J.

  • 53. Data: 2010-10-28 05:03:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Krzysiek Kielczewski

    > U mnie dopiero przy 320. Przy 200 pali 6/100, a poniżej 100km/h co 300km
    > muszę się zatrzymać i zlać nadmiar paliwa.

    A u mnie produkuje paliwo aż do osiągnięcia prędkości dźwięku!

    --
    ignorance is bliss

  • 54. Data: 2010-10-28 08:09:14
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-27, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Niby dlaczego?
    > 10% to żaden wyczyn, zwłaszcza przy większych prędkościach.

    Mój licznik do +/- 170km/h idzie łeb w łeb z gpsem, potem lekko zaniża
    (jakieś 4-5 przy > 200).

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 55. Data: 2010-10-28 09:02:45
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > mowisz jak handlowiec - niech zgadne - jestes nim?
    > ;)

    Nie, nie jestem, calkiem inna branza;)
    Dla mnie jednak autostrada to nie droga do ogladania kwiatkow, jezeli
    wybieram juz ja i place za nia to swiadomie, chcac sie szybko przemiescic.

    Maciek

  • 56. Data: 2010-10-28 09:09:04
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Mój licznik do +/- 170km/h idzie łeb w łeb z gpsem, potem lekko zaniża
    > (jakieś 4-5 przy > 200).

    Z ciekawosci.... masz rozmiar felgi i opon identyczny z rozmiarem jaki
    zastosowal producent?

    Maciek

  • 57. Data: 2010-10-28 09:33:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    40-kmh-na-autostradzie-120-kmh_158124.html

    > Tak to jest jak sie czyta doniesienia gazetowe zamiast tekstow
    > zrodlowych :-P

    Przecież mówiłem, że krok, a nie cała droga.
    Pamiętam z czym się wiąże ta ustawa.

  • 58. Data: 2010-10-28 10:02:45
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-28, Maciek <k...@X...pl> wrote:

    > Z ciekawosci.... masz rozmiar felgi i opon identyczny z rozmiarem jaki
    > zastosowal producent?

    Mam jeden z tabelki, ale nie pamiętam na którym z nich wyjeżdżały z
    fabryki.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 59. Data: 2010-10-28 10:33:27
    Od: Scypio <s...@p...fm>

    Dnia Thu, 28 Oct 2010 00:13:21 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisal(a):
    > Bo przy 130-140 auto pali jeszcze dość optymalnie. Wyżej, to już
    > spalanie rośnie drastycznie, niezależnie od tego czym się jedzie. A z
    > tym ludzie się jednak liczą i jak ktoś nie ma dużego ciśnienia, to nie
    > depcze do końca.

    A przy trasie liczącej kilkaset kilometrów dochodzi pytanie czy warto
    cisnąć by potem tracić czas na dodatkowe tankowanie. Jak ktoś jest
    niezbyt lubi przerwy w podróży (jak np. ja ;)) to woli od razu dojechać na
    miejsce.

    Ponadto większa prędkość wymaga większej koncentracji, co jest na dłuższą
    metę męczące :)

    pozdrawiam,
    --
    scypio

  • 60. Data: 2010-10-28 10:45:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Scypio" <s...@p...fm> napisał w wiadomości news:

    > Ponadto większa prędkość wymaga większej koncentracji, co jest na dłuższą
    > metę męczące :)

    Bez jaj, nie ma nic bardziej męczącego niż wleczenie się, zwłaszcza po
    autostradzie.