  • 1. Data: 2010-10-27 13:37:45
    Temat: 140 km/h na autostradzie
    Od: DŻejKej <w...@o...pl>

    ciekawe ile wzroścnie trupów na 100km przez to

    http://www.se.pl/auto-moto/auto/nowelizacja-ustawy-1
    40-kmh-na-autostradzie-120-kmh_158124.html

  • 2. Data: 2010-10-27 13:42:36
    Temat: Re: 140 km/h na autostradzie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "DŻejKej" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ciekawe ile wzroścnie trupów na 100km przez to
    >
    > http://www.se.pl/auto-moto/auto/nowelizacja-ustawy-1
    40-kmh-na-autostradzie-120-kmh_158124.html

    Wreszcie jakiś krok w prawidłowym kierunku.

  • 3. Data: 2010-10-27 13:44:13
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > ciekawe ile wzroścnie trupów na 100km przez to
    >
    > http://www.se.pl/auto-moto/auto/nowelizacja-ustawy-1
    40-kmh-na-autostradzie-120-kmh_158124.html

    nic to nie zmieni bo prędkość samochodów w PL na autostradach nie jest
    determinowana dopuszczalną prędkością maksymalną określoną w przepisach,

    brat

  • 4. Data: 2010-10-27 13:56:48
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 27.10.2010 13:37, DŻejKej pisze:
    > ciekawe ile wzroścnie trupów na 100km przez to
    >
    > http://www.se.pl/auto-moto/auto/nowelizacja-ustawy-1
    40-kmh-na-autostradzie-120-kmh_158124.html

    właściwie 150km/h na autostradzie, bo o 10km/h można bezkarnie
    przekraczać. A to już jakaś taka sensowniejsza wartości się robi.
    W moim samochodzie powyżej 160 spalanie dość ostro idzie w górę..
    Kiedy to może wejść?

  • 5. Data: 2010-10-27 14:02:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    40-kmh-na-autostradzie-120-kmh_158124.html

    > właściwie 150km/h na autostradzie, bo o 10km/h można bezkarnie
    > przekraczać.

    I to realne 150, więc licznikowe 165 mniej więcej (w większości aut).
    Tym bardziej brzmi sensownie.

  • 6. Data: 2010-10-27 14:07:47
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Użytkownik "DŻejKej" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ciekawe ile wzroścnie trupów na 100km przez to
> [...]

    Jakieś niespełna 40mln w ciągu pierwszego roku, potem odrobinke mniej.

    Pozdr

  • 7. Data: 2010-10-27 14:09:26
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-10-27 13:56:48 Rafał

    > bo o 10km/h można bezkarnie przekraczać.

    Poważnie? Bezkarnie to chyba tylko
    licznikowo można tyle przekraczać.

    > W moim samochodzie powyżej 160
    > spalanie dość ostro idzie w górę..

    U mnie dopiero przy 200! Uf!

    --
    Pozdor Myjk

  • 8. Data: 2010-10-27 14:10:17
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-10-27 14:02, Cavallino pisze:
    > I to realne 150, więc licznikowe 165 mniej więcej (w większości aut).
    > Tym bardziej brzmi sensownie.

    dla wielu aut, te 150km/h to już wartości graniczne :) ludzie będą
    katować te swoje auta bo nie wiedzą, że to że tyle pojedzie nie oznacza,
    że może tyle jechać przez dłuższy czas. To tak jak diesle po modzie,
    dobry tuner wyjaśni co i jak a głupek powie, pedał w podłogę i ile ile
    fabryka dała.

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2010-10-27 14:14:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > 2010-10-27 13:56:48 Rafał

    > Poważnie? Bezkarnie to chyba tylko
    > licznikowo można tyle przekraczać.

    Przeczytaj może artykuł na który odpowiadasz.

  • 10. Data: 2010-10-27 14:20:52
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Na polskich autostradach malo kto jedzie powyzej (prawdziwych) 135, a
    powyzej 145 to juz w ogole na palcach jednej reki (oczywiscie
    pojedyncze sztuki leca >200, ale nie o tym mowie). Nie wiem,
    oszczedzaja, nie umieja szybciej, ogladaja krajobraz, prawie nowka im
    wiecej nie ciagnie, ale faktem jest, ze widuje sie mnostwo samochodow
    jadacych 100-110-120, a czasem nawet mniej.

    MJ