    From: "Maciek" <k...@X...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 140 km/h na autostradzie
    Date: Wed, 27 Oct 2010 15:20:55 +0200

    > Podstawowe pytanie po co jechać szybciej?

    uhm... bo inaczej sie nie da? np. stracisz klienta, stracisz przez to kupe
    kasy? Nie zalatwisz tego co masz zalatwic? Czy tez prozaicznie dluzej
    bedziesz siedzial w blaszanym bebenku zamiast korzystac z czasu wolnego? Nie
    ciezko sobie wyobrazic powod.

    > Im bardziej wciśnięty pedał w podłogę tym więcej złotówek ucieka z
    > portfela i to nie tylko na paliwo.

    Wlasnie o to chodzi, ze moze byc diametralnie odwrotnie. Punkt widzenia
    zalezy od punktu siedzenia, po autostradach nie jezdza tylko wczasowicze i
    "szczesliwi" ludzie oszczedzajacy benzyne w swoich 20 letnich samochodach,
    ktorzy czasu nie licza ;)

    > W sumie same wady. Autostrada jest po to żeby po niej przejechać w miarę
    > bezpiecznie bez stania w korkach a nie żeby trzymać pedał gazu wciśnięty w
    > podłogę.

    Widzisz, a ja mam inny poglad na autostrade. Dla mnie to droga konkretnie
    budowana pod szybki ruch i tak powinna byc wykorzystywana. Place za nia,
    chce szybko nia przejechac z punktu A do B nie zapuszczajac korzeni w fotel.
    Nie chce szybko jechac, chce sobie wyjsc, cos zobaczyc, jede lokalna bez
    oplat. Sprawa prosta

    ...a jak dla mnie dla bezpieczenstwa choc to nierealne - moglyby byc rowniez
    utworzone dla autostrad dolne widelki powiedzmy nie mniej niz 120, do
    proponowanych gornych ;-)

    Maciek