  • 41. Data: 2013-03-26 21:51:48
    Temat: Re: 14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Budyń napisał(a):

    > a co, zdechły one, te kozy?

    Powiedziałbym "Wal sie" Ale to byłby tylko przejaw własnej frustracji
    spowodowanej podjęciem niezgodnych z sumieniem kroków.
    Na całe szczęście kozy nie pozdychały i odpowiednio wcześniej trafiły w
    dobre ręce. A Ciebie nadal lubię :P
    --
    zbigi i stopka zastępcza

  • 42. Data: 2013-03-26 21:53:24
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Grzegorz Rogala napisał(a):

    > I o jezdzie przez gory dwusuwem ;)
    > MichalS koniecznie wydeb od Zbiga te kasete i ją "zcyfruj" bo jeszcze u
    > tego naszego hodowcy Kóz zniknie.. :)

    Spoko, spoko - nie po to dbałem o tę relikwię tyle lat, by dopuścić aby
    teraz coś złego jej się przydarzyło...
    Odsuwam tajemną szufladkę, sięgam wzrokiem i... jest! Tam, gdzie być
    powinna... :)
    --
    zbigi i stopka zastępcza

  • 43. Data: 2013-03-26 21:54:33
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    a...@g...com napisał(a):
    > Ło jeny ! Chłopaki to Wy jeszcze"jesteście" ?
    > Aż mi się milutkio zrobiło :)
    > Pozdrawiam Was serdecznie

    Jacie! :)
    Miło widzieć Tośka online :)
    Czy w zeszłe wakacje jeden z twoich kierowców przkazał Ci uniżone
    pozdrowienia z okolic dziury? :)
    --
    zbigi i stopka zastępcza

  • 44. Data: 2013-03-26 21:55:53
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Sir |Piernik napisał(a):
    > Grzegorz Rogala pisze:
    > ...>8

    > Rogal! W swojej dziurze to on ma tylko sklep (ale nawet bez ławeczki, za
    > to z ograniczeniem do 40 na zakręcie) :(
    > Więc zapomnij... :)

    Ależ Romanie! ;)
    Ograniczenie jest jak najbardziej. Ale sklep - nie dość, że ma ławeczkę,
    to jeszcze stół oraz zadaszenie posiada! :P
    --
    zbigi i stopka zastępcza

  • 45. Data: 2013-03-27 01:16:34
    Od: "MichalS" <m...@w...pl>

    > a co, zdechły one, te kozy?

    Wydane. Ewa zazdrosna była.

    Pozdrawiam, MichalS.

  • 46. Data: 2013-03-27 09:39:11
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-03-26 21:51, zbigi pisze:

> [...]
    > spowodowanej podjęciem niezgodnych z sumieniem kroków.
    > Na całe szczęście kozy nie pozdychały i odpowiednio wcześniej trafiły w

    Ale jak to ??? Nie będzie już tych zajebistych serków pod wódę ???

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 47. Data: 2013-03-27 09:39:26
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-03-27 01:16, MichalS pisze:

    > Wydane. Ewa zazdrosna była.

    LOL

  • 48. Data: 2013-03-27 13:42:57
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2013-03-25 18:14, tango pisze:

    > Ostatnio jakos nie wychodzilo to czasowo ale moze...
    > Tyle, ze motura ni mom to czym bede latal po tej Tyrawie czy
    > moze to bylo Kaluga Zaluz jakos tak, autem ?
    > Wstyd troche ;)
    > ps. ZeTka to jeszcze mieszka w Reszowie - nie wiesz ?

    A w ogóle to co się stało z grupą Rzeszów, Bela,Topery i inni, kiedyś
    jak zajechałem w delegacje,mus było się sponiewierać w ichniej knajpie..
    Gdzie ONI są !

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 49. Data: 2013-03-27 15:09:21
    Od: tango <t...@w...rzeszuf.com>

    Viking napisał:

    > A w ogóle to co się stało z grupą Rzeszów, Bela,Topery i inni, kiedyś
    > jak zajechałem w delegacje,mus było się sponiewierać w ichniej knajpie..
    > Gdzie ONI są !

    Som, som ... zara wylezom :)

    --
    tango

  • 50. Data: 2013-04-03 23:35:09
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2013-03-24 22:14, Magic pisze:
> [...]

    Milo Cie - kope latek :)

    > Czy nadal poruszasz się Jawą ? :)

    Magic... Nie myl Toska z TUSkiem (nie Donaldem ;P) ;)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek