  • 51. Data: 2013-04-03 23:36:43
    Temat: Re: 14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2013-03-25 15:14, Odys pisze:

    > A może któryś z Was wybrał by się na Piernikowisko i powspominał to wszytsko przy
    ognisku co ?.

    Za rok :) Czekam na regulaminowy wiek - przynajmniej rocznikiem :)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 52. Data: 2013-04-03 23:44:54
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2013-03-27 15:09, tango pisze:

    > Som, som ... zara wylezom :)

    Przeniesli sie na rzeszowska spamliste mailingowa i krakuff.
    Tango, raczej chyba nie wylezom, jak znam chlopakow. Chociaz... moze,
    jakby sprowokowac - ktorys pewnie tu zaglada ;)

    A pozegnanie Dzidy, to jakos ze dwa lata temu bylo, albo i dawniej...
    Szkoda :(

  • 53. Data: 2013-04-04 10:25:45
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2013-04-03 23:44, Tomek Wozniakowski pisze:
> [...]
    > jakby sprowokowac - ktorys pewnie tu zaglada ;)
    >
    > A pozegnanie Dzidy, to jakos ze dwa lata temu bylo, albo i dawniej...

    No właśnie, te gierkowskie hot dogi w Dzidzie, i Bela zawsze kierowca...
    .., ..

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 54. Data: 2013-04-06 19:22:41
    Od: tango <t...@w...rzeszuf.com>

    Tomek Wozniakowski napisał:

    > Przeniesli sie na rzeszowska spamliste mailingowa i krakuff.
    > Tango, raczej chyba nie wylezom, jak znam chlopakow. Chociaz... moze,
    > jakby sprowokowac - ktorys pewnie tu zaglada ;)

    Napisz cos na jedna ja na druga i wywolamy kogos moze :)

    --
    tango

  • 55. Data: 2013-04-10 23:30:14
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2013-04-06 19:22, tango pisze:

    > Napisz cos na jedna ja na druga i wywolamy kogos moze :)

    Sprobujmy w takim razie ;) Kto wie ;)

  • 56. Data: 2013-08-28 20:46:36
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl
    d...@w...pl

  • 57. Data: 2013-08-30 01:49:32
    Od: suszi <g...@g...com>

    W dniu środa, 20 lutego 2013 18:04:16 UTC+1 użytkownik Zapek napisał:
    > Serwus.
    >
    > Jakoś tak mnie wzięło na wspomnień czar;)

    heh, to jeszcze nie moje czasy, ale prawie :)
    tak więc, suszi się melduje :)

  • 58. Data: 2013-09-04 21:15:38
    Od: Zapek <z...@g...com>

    W dniu środa, 20 lutego 2013 18:04:16 UTC+1 użytkownik Zapek napisał:
    [ble ble ble]
    No to jeszcze mozemy sobie cos wspomniec ;)
    Na dodatek to nie tylko "moja" data ;) :
    http://www.easy.riders.pl/old/moto/pic/3zim/2686/all
    _m.jpg

    --
    Pozdro.
    Zapek

  • 59. Data: 2013-09-04 21:33:49
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-09-04 21:15, Zapek pisze:
> [...]
    > [ble ble ble]
    > No to jeszcze mozemy sobie cos wspomniec ;)
    > Na dodatek to nie tylko "moja" data ;) :

    O borze, jacy wy byliście brzydcy !

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 60. Data: 2013-09-05 20:54:51
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Magic napisał(a):

    _m.jpg

    > O borze, jacy wy byliście brzydcy !

    Moze i bylismy (mnie tam nie ma, bosmy z Rogalem probowali wyzebrac
    benzyne, coby zdazyc) ale Ewcia sporo ludzi rozpoznala bez pudla. :)
    Tak, czy siak - 4 wrzesnia 1999 tkwi w mej pamieci niesamowicie. Wtedy
    po raz pierwszy sobie powiedzialem: "nigdy wiecej na plecaka" oraz
    "Chyba se musze japonie kupic" ;)
    Dzieki Rogalu!
    --
    zbigi i stopka zastepcza