  • 11. Data: 2009-10-13 07:55:48
    Temat: Re: 1264610 co to za numer?
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Tue, 13 Oct 2009 07:07:09 +0000 (UTC), Adramelech
    <a...@t...nie.ma> wrote:

    >DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> Odpowiedz na

    >Warto podkreslić że żadna z cyfr tego numeru nie jest liczbą piewszą.

    O! To dwójka już nie jest liczbą pierwszą? Od kiedy? ;-)

    Zdrówko

  • 12. Data: 2009-10-13 07:57:22
    Od: "counter" <j...@k...pl>

    > O! To dwójka już nie jest liczbą pierwszą? Od kiedy? ;-)

    Jak może byc pierwszą skoro jest drugą?

  • 13. Data: 2009-10-13 09:24:18
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Waldek Godel <n...@o...info> Odpowiedz na

    > oj.. nie popisałeś się za bardzo

    Ups... Faktycznie... nie popisąłem się.
    No to cała moja teoria odnosnie tego numeru upada.
    A byłem blisku udowodnienia że jednak w 2012 nie będzie końca świata;))

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 14. Data: 2009-10-13 16:57:34
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Adramelech" <a...@t...nie.ma>

    > Warto podkreslić że żadna z cyfr tego numeru nie jest liczbą piewszą.

    ...z wyjątkiem pierwszej

  • 15. Data: 2009-10-13 17:14:09
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 13.10.2009 op23 <o...@r...pl> napisał/a:

    > Użytkownik "Adramelech" <a...@t...nie.ma>

    > ...z wyjątkiem pierwszej

    I drugiej i przeostatniej, w przypadku ostatniej ciężko mówić o 'pierwszej' bo
    dzielenie przez samą siebie nie wchodzi w gre :)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 16. Data: 2009-10-13 17:14:35
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com>

    > I drugiej i przeostatniej, w przypadku ostatniej ciężko mówić o
    > 'pierwszej' bo
    > dzielenie przez samą siebie nie wchodzi w gre :)

    Po co dzielić ??? Ostatnia jest pierwszą ... od końca

  • 17. Data: 2009-10-13 18:22:33
    Od: "Kerry" <k...@k...com>

    Użytkownik "op23" <o...@r...pl> napisał w wiadomości

    > ...z wyjątkiem pierwszej

    :))

    --
    Pozdrawiam,
    Kerry

  • 18. Data: 2009-10-13 18:40:18
    Od: "..:: sjf ::.." <s...@u...org.invalid>

    W dniu 2009-10-13 19:14, Sergiusz Rozanski pisze:

    > I drugiej i przeostatniej, w przypadku ostatniej ciężko mówić o 'pierwszej' bo
    > dzielenie przez samą siebie nie wchodzi w gre :)

    Akurat 1 jest tym wyjątkiem - mimo, że spełnia warunki bycia liczbą
    pierwszą, nie jest nią.

    --
    Szczepan J. Fijał :: sjf @ 50°07'N 18°58'E
    xmpp:s...@j...pl | tlen:sjf | gg:2604451 | skype:s.fijal?call

  • 19. Data: 2009-10-13 18:59:03
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrnhd9cn9.ssu.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > w przypadku ostatniej ciężko mówić o 'pierwszej' bo
    > dzielenie przez samą siebie nie wchodzi w gre :)

    Nie tylo dlatego. Takze dlatego, ze dzieli sie przez inne liczby pierwsze -
    np. przez 2, przez 3, przez 5 i tak dalej

    Pozdrawiam
    SDD