eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1250 euro za rezygnacje z posiadania samochoduRe: 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!eternal-september.org!feeder3.eternal-september.org!news.
    eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
    Date: Mon, 01 Jul 2024 06:05:02 +0100
    Organization: vw watercooled
    Lines: 40
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <X...@1...0.0.1> <v5rkdb$rsm$1@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1> <v5sc8n$kga$1@news.chmurka.net>
    Reply-To: e...@f...pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 01 Jul 2024 07:05:05 +0200 (CEST)
    Injection-Info: dont-email.me; posting-host="ed825c4fff3b33b09f9a84ceffc1802a";
    logging-data="988350";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/0ceGeqjBURRgsqtc033Q+UkqrEO3RoTU="
    User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Cancel-Lock: sha1:RsScXx18NPtd0EkqH9YUNJVHfpw=
    X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
    :HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
    X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2722126
    [ ukryj nagłówki ]

    in <news:v5sc8n$kga$1@news.chmurka.net>
    user JDX pisze tak:

    >> W 16v jest słabsza głowica. Mniej metalu pomiędzy zaworami.
    >> Trudniej zmienia się pasek rozrządu. Czasem są dwa paski.
    >> W 8v tylko nasuwam nowy pasek z boku na koła.
    > No ale dodatkowe dziury pozwalają na szybsze napełnianie i
    > opróżnianie cylindrów. A nie słychać, aby głowice 16V jakoś na
    > potęgę padały.

    Nie interesuje nas performens. Niech się napełnia powoli. Mamy czas.

    > W każdym razie prawilny rozrząd jest na łańcuchu. Rzadko kiedy
    > zachodzi potrzeba wymiany.

    O nie nie maj frend. To urban legend. Rozrząd na łancuchu to zło.
    Milion ślizgów i napinaczy hydraulicznych. Ślizgi się kruszą, bo tak.
    Na kołach łańcuch daje sie unieść. Pooglądaj sobie

    https://www.youtube.com/@garagepoland/videos

    pot i łzy


    >Ewentualnie na kołach zębatych jak zdaje się w C-330 czy jakichś UAZ-ach. :-)

    o tak lubimy koła, tylko nie planujemy głowicy wtedy chyba.

    > Inna sprawa, że jeśli już mówimy o wymianie rozrządu, to warto
    > zadbać, aby był on z przodu silnika, a nie z tyłu, tak jak np. w
    > niektórych Audi/VW. :-)

    na te modele zamykamy oczy i szybko się oddalamy.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy
    jebać prawaków

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: